Kad bi se snimao film “Čokoladne godine”…

Svima nam je dobro poznato da se od najboljih knjiga često naprave scenariji za više ili manje dobre filmove. Sjetite se samo Harrya Pottera, Duha u močvari, Heidi, Pingvina gospodina Poppera, Charlia i tvornice čokolade itd. itd. Na klubovima čitatelja uvijek se rado raspravlja o tome je li bolja knjiga ili film ;)…

A sad zamisli da snimamo film Čokoladne godineKoga bi ti najradije glumio? Zašto?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

13 misli o “Kad bi se snimao film “Čokoladne godine”…

  1. Uvijek je bolja knjiga od filma zbog toga što sami zamišljamo tu radnju u svojoj mašti koju istodobno i razvijamo. Za mene je zanimljiviji način čitanja knjige.

    Htjela bi glumiti bilo koji lik jer su mi svi simpatični i zanimljivi. Svejedno mi je koji bi lik glumila jer i sama pomisao da ću glumiti u nekom filmu mi je vrlo ‘cool’ ideja i velik izazov. *_____* 🙂

  2. Knjiga je bolja jer ima više detalja i zato jer ima puno više opisa. U film ne možemo vidjeti kada netko npr. razmišlja.

    Svejedno mi je koga bih glumila, samo da mi ne daju tatu. 🙂

  3. Meni su uvijek bolje knjige, zato što sam možeš zamisliti izgled lika. U filmu to ne možeš. Ja bih glumila Darka, zato što je simpatičan. Naljbolji mi je bio kada je gradio Darkov zid.

  4. Meni je uvijek knjiga bolja i draža od filma,zato što je u knjizi sve detaljnije i bolje opisano.U knjizi mogu maštati o likovima,događajima,itd.U filmu je to uvijek već prikazano i obično nije onako kako smo zamišljali.

    Svejedno mi je koga bih glumila u čokoladnim godinama.Ali moje mjesto u čokoladnim godinama pripada Marku i Darku.Zato što su pomalo poput mene.

  5. Meni su i filmovi i knjige super, jer u knjizi je sve detaljnije i maštovitije,možeš proživjeti likove i događaje u mislima , zamišljati i mijenjati priču kako god ti se svidi a da to nitko ne komentira , a opet dok gledaš film možeš vidjeti kako je netko zamislio tu knjigu svojim mislima i javno ih objavio, pa taj doživljaj redatelja možeš usporediti sa svojima i uvidjeti tu priču na svoj , potpuno drugi način…

  6. Pa knjige su definitivno bolje. Zato jer knjigu možeš posuditi bezbroj puta , a film ne. Zato jer ako se film prikazuje na TV ko zna kad će se ponovo prikazivati. Zato ja mislim da su knjige praktičnije.

    Ja bih glumila ,pa bilo koga samo ne TATU.

  7. Ja bih glumila Marka i Darka zato jer u njima vidim sebe i pomalo sam kao oni.Nestašna kao Darko,a volim knjige i čitanje kao Marko.

  8. Meni je bolja knjiga nego film.Jer se u knjizi događa više elemenata nego u filmu.Glumio bih Darka jer smiješno govori.A i ja malo smiješno govorim(i mislim).Hahaha. šalim se.

Komentiraj