Miris knjige

Heej Tragači!
Duže vrijeme nisam pisala neku preporuku i žao mi je zbog toga.  Pročitala sam dosta knjiga no, nisu me sve oduševile. Postala sam izbirljivija i ne  mogu me sve knjige osvojiti. Dok se sjetim da sam prije uživala u Sanji Pilić i njezinom lakom štivu, danas me njezine knjige ne mogu baš baciti na koljena. Što vi kažete? Imate li sličnih iskustava kao ja?

No, danas sam tu da vam predstavim knjigu koja i nije baš toliko mlada. Izdanje koje me zapalo broji čak trinaest godina kao i ja. Radi se o knjizi Jadranke Klepac – Miris knjige. Glavna junakinja ovog romama je djevojčica Dana koja obožava čitanje i stare knjige, te njihov ” fascinantan” miris. Dana razmišlja o svom životu i misli da je vrlo dosadan i tmuran, te bi se  radije zamijenila sa životom i pustolovinama junaka iz romana. Nakon što je dobila tri iz sastvaka o jeseni iz hrvatskog jezika, jer nije pisala onako kako je njezina nastavnica zamišljala, Dana počinje pisati roman gdje se njezin stvarni život i radnja romana isprepliću i ne može se definirati što je stvarnost, a što fantazija. Dana uz pomoć knjižničara Baltazara pokušava naučiti mirisom otkriti temu knjige u svom stvarnom životu, dok u romanu uz pomoć knjižničara Merlina otkriva tajanstvenu knjigu pod nazivom ” Promatrači, tragači misli, sakupljači svjetlosti i uništavači misli”. Dana dobiva poseban zadatak,  mora naći drugi dio te tajanstvene knjige i mora pokušati pronaći Tragače koji će joj pomoći u potrazi za knjigom  pod imenom”Plava knjiga”. U romanu Dana mijenja svoje ime u Ana,  i imena svojih prijatelja mijenja u slična im imena, ali ipak različita.

Je li Dana uspijela pronaći knjigu i je li uspijela pronaći dostojnog suputnika u svojoj misiji pročitaje u ovom romanu, koji se čini realističan, ali zapravo je pomalo “bajkast”, pun fantazije, baš poput nekog drugog, izmišljenog svijeta.

U zadnje vrijeme čitam samo socijalne teme koje su mi zanimljive, jer to je stvaran život bez imalo uljepšavanja kako stvari stoje, možda nekad padne koja suza, ali naučim cijeniti ono što imam, ali ova knjiga me tako opustila i dovela u neki drugačiji i potpuno opušteni svijet.
Za kraj želim vam reći: “Postoje stvari koje se ne mogu vidjeti, a sigurno znate da postoje . Možete li uvijek vidjeti nadu, vjeru, ljubav , plemenitost , ljepotu…?
To bi bilo sve od mene. Uživanje u nekom drugom svijetu želi vam Knjiška Megi😘😋😊
Oglasi

2 thoughts on “Miris knjige

  1. Knjiga koju sam pročitala nekoliko puta, jako dobro i zabavno štivo. Od kada sam pročitala tu knjigu imam naviku pomirisati svaku knjigu na koju naiđem. Mogu reći da mi miris knjige još više pomaže u boljem proživljavanju knjige same.

    Megi, napisala si stvarno odličnu preporuku. Svaka čast! :mrgreen:

Komentiraj

