Dan obitelji

Tragači,

pisalo se već ove godine na temu obitelji, ali u malo drugačijem formatu. S obzirom na to da nam je ovaj tjedan bio Dan obitelji (15.5.) i ovaj post bit će vezan uz temu. Vjerujem da ste ga na neki način obilježili i s vašim učiteljima ili ukućanima. U ovo totalno smotano i čudno vrijeme zapravo je dobro da postoje ovakvi dani kad imamo priliku osvijestiti neke važne stvari u životu, kao što je važnost postojanja obitelji i naših mama, tata, braće, sestara… Svi su oni bitni za naš i vaš razvoj u kompletne, odgovorne, osjećajne osobe koje će jednoga dana brinuti o vlastitim obiteljima.

Obitelj kao zajednica često se spominje u romanima za djecu i mlade. Zapravo se želi ukazati na vrlo važnu ulogu roditelja u odgoju i međusobno povjerenje. Ovdje vam donosim nepotpuni popis nekih “obiteljskih” romana pa pokušajte dopuniti naslove i posudite nešto od navedenog u knjižnici.

Kako je _______  _______ mamu

_______ , dječak bez imena

Moji misle da ja ________

Ideš mi ______ _______

Lažeš,________

Mrvice iz _________ boravka

_______  _______ spava s anđelima

Moja sestra ________

Luđaci i _________

Bacit ću ti ___________ kroz prozor

Banditska  _________

I  nekoliko slikica poznatih obitelji:

smogovci

Weasleys

kostelicithe-parent-trap

Izvori fotografija: https://goo.gl/Dy1xKo; https://goo.gl/pRLmL0; https://goo.gl/HZBTVb 

 

Oglasi

2 thoughts on “Dan obitelji

  1. 1. Kako je tata osvojio mamu
    2.Filip , dječak bez imena
    3. Moji misle da ja lažem
    4.Ideš mi na živce!
    5.Lažeš Melita!
    6.Mrvice iz dnevnog boravka
    7.Moj tata spava s anđelima
    8.Moja sestra Sarah
    9.Luđaci i bezveznjaci
    10. Bacit ću ti kompjuter kroz prozor
    11. Banditska bakica
    Trenutno za lektiru imam Mali ratni dnevnik,samo ne znam je li ta knjiga ista kao i moj tata spava s anđelima.Puno sam knjiga pročitala,ali najoštriji odnos ostavila mi je knjiga Ideš mu na živce! i Kako je tata osvojio mamu.

Komentiraj

