Neprilagođena

Maja kreće u prvi razred srednje škole. Novi razred u novoj školi u novom kvartu i u novom gradu, situacija je to stara i Maji dobro poznata. Žao joj je samo što zbog toga nije uspjela pronaći najbolju prijateljicu, onu jednu posebnu s kojom može komunicirati pogledom i kojoj može povjeriti svoje tajne… neprilagodjena

Maja vjeruje da ako do kraja osnovne škole ne stekneš prijatelja za cijeli život, nećeš nikada. Zato prvi srednje doživljava kao posljednju priliku i predano kreće u svoju misiju, ali njena potraga ne napreduje onako kako je zamislila. Čekaju je mnoga iznenađenja. Neka neugodna, a neka vrlo ugodna…

Je li Maja pronašla najbolju prijateljicu ili je nabavila kućnog ljubimca, saznate ćete jedino ako pročitate knjigu. 😀 😉

Usput, slažete li se s Majinim stavom o stjecanju prijatelja?

Oglasi

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

9 thoughts on “Neprilagođena

  1. Pročitala knjigu i meni se osobno jako,jako svidjela.Jako volim Ivanu Guljašević i mislim da mi je ona bila prva spisateljica sa kojom sam krenula nakon Sanje Polak i Pilić😊😊.Tople preporuke i svakako pročitati😍😘😋😊😉:-)

  2. Knjiga mi se čini veoma zanimljiva i svakako ću je pročitati. Iskreno, znam u kakvoj se situaciji nalazi Maja jer niti ja sama nemam najbolju prijateljicu pa i sama često imam taj stav… To je normalno, ali se tješim da će se to (valjda) nekada promijeniti.

  3. An Lu ja sam tu knjigu pročitala kada ,također nisam imala prijatelja.Maja i ja bile smo poistovječene.Kada sam došla u više razrede pronašla sam jako dobre prijateljice.Iako,ih je samo četiri i sa drugim curkama nema kontakata jako sam sretna zbog divne četvorke.Naći ćeš i ti najbolju prijateljicu.Nemoj gubiti nadu.😘😘😁

  4. Neću nikada! Hvala na lijepim željama… U mojoj školi je nažalost stanje u višim razredima još uvijek pomalo nepodnošljivo, ali i to će proći. (-;

  5. Istraživanja su pokazala kako se najbolji prijatelji u većoj količini nalaze u srednjoj školi.Jer, tamo smo povezani sa sličnim zanimanjem za predmete i slobodne aktivnosti.Ne moj odustajati ,jer mi još gradimo svoju osobnost i sigurno ćeš naći srodnu dušu, unatoč početnićkoj nesreći u potrazi.😍😘😊😉😙

  6. Imali još netko kakav slučaj u potrazi za dobrim prijateljem??? Tete knjižničarke su sigurno bogate iskustvima o prijateljima i u osnovnoj,srednjoj ,ali i na fakultetu.Želim ohrabriti našu tragačicu da nije sve izgubljeno.😍😍😋😊😉

  7. Moje iskustvo s prijateljima je ovakvo. Imala sam najbolju prijateljicu koja je iznevjerila naše prijateljstvo, nakon čega dugo nisam imala pravu prijateljicu. U srednjoj školi sam se više družila s dečkima koji su se, tada, pokazali boljim prijateljima od djevojaka. Danas imam nekoliko dobrih prijateljica koje mi pored obitelji puno znače u životu.

Komentiraj

