STRIP: Saznaj Tko se Reda Iza Priče – kratko putovanje u svijet stripa

Dragi Tragači,

nedavno ste se na blogu imali prilike upoznati sa stripom i njegovim obilježjima (vidi post Strip). Nadam se da volite i čitate stripove, jer sam za danas pripremila kratku igru za ljubitelje i poznavatelje stripa. No pozivam da nam se pridruže i oni koji ne znaju puno o ovom književnom obliku i kroz igru odgonetaljku otkriju koji su to poznati dječji stripovi i njihovi junaci, pa možda i sami zavole strip. 🙂

Krećemo!

  • Glavni junak ovog stripa učenik je šestog razreda, pomalo nestašan, a želio bi postati slavan. Kada se nađe u blizini prijateljice Dine postaje zbunjen i počinje se neobično ponašati. Usprkos nevoljama u koje stalno upada, uvijek se trudi biti cool. Njegovo ime je N_ _ _ _ V _ _ _ _ _.
  • Glavni junak ovog stripa živi s četveročlanom obitelji. Unatoč tome što je životinja, voli ići u školi i družiti se s prijateljima. Vrlo je smiješan i nestašan, a često se druži s prijateljicom Agathom. Njegovo ime je M _ _ _ _ G _ _ _ _ _ _.
  • U ovom stripu nećemo pronaći glavnog junaka, nego junakinju. Svi je jako dobro poznaju jer se često voli malo naljutiti. Ima 7 godina, smeđu raščupanu kosu, ružičasto-bijelu suknju i voli nositi mamine štikle. Prijatelji su joj Bibi i Dodo. Njeno ime je D _ _ _ _ _.
  • Ovaj junak nije lijep ni snažan, a niti baš pretjerano inteligentan. Unatoč tome sam izrađuje neobične izume. U ovome stripu često možemo pronaći tematiku modernog načina života i svih problema koji ga prate. On se zove G _ _ _ _ _.
  • Ovog junaka svi prepoznaju po kaubojskom odijelu s crvenom maramom i šeširom te cigarom u ustima. Njegov vjerni pratitelj je konj koji neprestano priča i podbada svoga gazdu, ali se uvijek nađe u pravom trenutku na pravom mjestu kako bi pomogao svome gazdi u nevolji. Ime našeg junaka je L _ _ _ _ L _ _ _ , a njegovog konja J _ _ _ _ _  J _ _ _ _ _.

Koji je Vaš najdraži? 🙂

*minilibrarian*

Oglasi

One thought on “STRIP: Saznaj Tko se Reda Iza Priče – kratko putovanje u svijet stripa

  1. Ne čitam baš često stripove, ali se sjećam nekih dječjih stripova… U sjećanje mi se urezala Durica koja nam je bila obavezna lektira, mislim u 2. razredu. Bila sam mala i smijala sam se kao luda dok sam čitala o njezinim dogodovštinama. Kad sam bila manja čitala sam i Lucky Lukea… Još uvijek kod kuće imam cijelu reviju tih stripova. Pročitala sam nekoliko nastavaka Alana Forda i moram priznati da mi se svidio. 🙂

Komentiraj

