Zašto volimo susrete s piscima

Uzbudljivo je upoznavati nove ljude i čuti njihove priče i stavove. Naročito je to uzbudljivo ako se radi o piscima. S njima ne upoznajemo samo pojedinca, nego i sve njihove likove i svjetove.

shutterstock_189264368-1080x675

Ovog sam Mjeseca knjige tako imala priliku dobiti potpis na jednu od najdražih knjiga iz svojih školskih dana – Divljeg konja, autora Božidara Prosenjaka. Iako bi čovjek pomislio da smo mi knjižničari već navikli na dolaske slavnih pisaca, dok sam tražila njegov potpis imala sam leptiriće u trbuhu kao mala djevojčica. Bilo je to u Gradskoj knjižnici Đurđevac.

mimg_3445lr

U našoj smo knjižnici ugostili Julijanu Matanović. Njezino pripovijedanje o životu, odrastanju i pisanju zalijepilo nas je sve za stolice i činilo nam se da je susret prošao u trenu. Predstavila nam je svoje knjige „Rečeno-učinjeno“ i „One misle da smo male“. A imali smo priliku čuti i ponešto o novoj knjizi za mlade koju upravo piše.

Zagreb, 080708. Julijana Matanovic, knjizevnica. Foto: Sasa Midzor Sucic / CROPIX

Ako neku knjigu zavolimo, prirodno je poželjeti saznati više o njenom piscu. O tome kako je priča nastala. Sve je to dio naših nastojanja da se još neko vrijeme zadržimo u svijetu te priče. Zato je upoznavanje pisaca, posebna poslastica.

schrijven-300x174

Jeste li posjetili Interliber ili svoju knjižnicu ovog Mjeseca knjige? Jeste li imali priliku susresti nekog pisca? Pišite nam o svojem susretu.

3 thoughts on “Zašto volimo susrete s piscima

  1. Uživo sam srela spisateljicu Sanju Pilić i književnika Tita Bilopavlovića. Bio je prekrasan doživljaj i nikada ga neću zaboraviti. Još uvijek čuvam njihove potpise u jednoj knjizi.

  2. Ja sam imala čast upoznati Miru Gavrana i za školske novine dobila intervju.Mogu vam reći da je on zbilja vrlo opušten,komunikativan i voli se šaliti.Također dobila sam i potpis na knjigu Ljeto za pamćenje

  3. Jedne sam godine na Interliberu upoznala Sanju Lovrenčić, a u gradskoj knjižnici i Jasminku Tihi- Stepanić i književnicu i ilustratoricu Ivanu Guljašević. Ovdje na tregačia smo imali i puno virtualnih književnih susreta s Mirjanom Mrkelom, Ivanom Guljašević, Darkom Macanom i mnogim drugim.

Odgovori

