Čitam sto na sat

Tragači,

i ove jeseni, u vrijeme Mjeseca hrvatske knjige, možete sudjelovati u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja. U skladu s motom Mjeseca hrvatske knjige i kviz je nazvan “Čitam sto na sat”. Vjerujem da ste vi, vjerni čitatelji i posjetitelji knjižnica, nešto čuli o ovome, neki možda već i sudjelujete u kvizu, a neki ćete možda ovdje nešto više saznati. Do kraja mjeseca listopada potrebno je pročitati 3 zadana romana i popuniti upitnik koji se nalazi na sljedećoj adresi: http://www.knjiznica.hr/kviz. Zanimljivo je da je jedna od zadanih knjiga spomenuta i u preporukama našeg bloga. Evo ukratko o svakom romanu:

 1. Snježana Babić Višnjić: Krugovi na vodi 

U ovom fantastičnom romanu pratimo priču o dječaku Ivoru koji provodi ljeto s bakom na zagrebačkom Jarunu gdje upoznaje djevojčicu Janu, zalutalu iz 18. stoljeća. Prateći priču, glavni likovi upoznaju nas s različitostima i sličnostima dvaju svjetova…

2. Miro Gavran: Ljeto za pamćenje

Priču priča dvanaestogodišnjak Ivo koji ima ozbiljne namjere napisati svoj prvi roman i tako postati najmlađi romanopisac na svijetu. Radnja romana se zahuktava kada se djed po povratku s proslave 45. obljetnice mature počne čudno ponašati. Roditelji posumnjaju na bolest ili poslovne probleme. No, na koncu se ispostavlja da se radi o – ljubavi.

3. Pepa Puh (Nena Lončar) : Bio sam pas i opet sam  

Duhovit, ironičan roman o potrazi psa Van Doga i njegovom pogledu na svijet, iz pseće perspektive. Životinje su uvijek zanimljivi protagonisti u knjigama, posebice kad kroz njihove oči preispitujemo naše ponašanje i ljudsku narav općenito.

Iz svake knjižnice, školske ili narodne, izvlači se jedan pobjednik te će nagrađeni učenici sudjelovati u Završnoj svečanosti koja će se održati u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.  U upitniku obavezno morate unijeti naziv vaše školske ili gradske knjižnice. Trk u knjižnicu i čitaj!  Sretno! :-) 

citam

One thought on “Čitam sto na sat

  1. Zvuči zanimljivo. Sudjelovala sam u tom kvizu tri godine za redom i bilo je stavrno jako lijepo. Sada više nemam tu mogućnot jer idem u srednju školu, ali što je tu je! Pročitala sam preporuku za knjigu Krugovi na vodi i mislim da bi mi se svidjela budući da volim povijest. Obožavam lik i djelo Mire Gavrana, a ovu knjigu nisam pročitala, tako da već trčim u knjižnicu. A Bio sam pas i opet sam mi se čini jako duhovito. Sve u svemu jako zanimljivo. Malo sam ljubomorna, uvijek sam htjela ići u NSK. :mrgreen:

Odgovori

