STRIP

Tragači, volite li stripove?

STRIP JUNACI PROFESORIIdeju za post o stripovima dobila sam kad sam vidjela ovu sliku na koju sam naišla ‘surfajući’ internetom i koja za mene poprilično vrijedi jer sam tijekom djetinjstva pročitala hrpetinu stripova što je zasigurno usavršilo moje čitateljske sposobnosti.

Strip pripada tzv. devetoj umjetnosti. Prema Hrvatskom enciklopedijskom rječniku strip je priča predstavljena nizom slika praćenih tekstualnim dijalogom i objašnjenjima. Čitajući stripove možemo podjednako uživati u likovnom i literarnom izražaju koji u grafički dizajniranim kadrovima postaju prava remek-djela. Iako neki strip vežu uz djecu, on je itekako prisutan i kod odraslih. Najpoznatiji hrvatski strip crtač koji  crta/piše za djecu i odrasle je Darko Macan (ponešto o njemu naći ćete na ovoj stranici: http://www.darkomacan.com/ ), a on je stari znanac Tragača (ovdje kliknite za odlazak na virtualni susret s Darkom)

Tragači koji su vama najdraži stripovi ili strip junaci? Ostavite svoj komentar o tome i o svemu drugome vezanom uz strip što biste željeli podijeliti s ostalim tragačima.

web-stranica-o-stripu

A za sve one koji žele proširiti svoje znanje o stripu predlažem da posjete stranicu stripovi.com – evo poveznice: http://www.stripovi.com/enciklopedija/junaci/  

 

 

vjetropirka-iz-knjiznice

 

2 thoughts on “STRIP

  1. Nisam baš neki ljubitelj stripova, nikad me nisu baš previše privlačili. Volim nešto sama zamisliti, bez da mi netko drugi to nacrta. A možda mi se ne sviđaju i zato što sama ne znam crtati. To si ne mogu objasniti. Uvijek uživam u samo jednom stripu, a to je Durica, možda zato što ju volim iz djetinjstva. Također sam, kad sam bila mala voljela Boduljka i Žbuniku, no sada baš ne volim stripove. Uživam u knjigama.:mrgreen:

Odgovori

