PRIJE NEGO ŠTO ODEM

Prvo da ti postavim pitanja, dragi čitaoče…

Što si sve postigao ili postigla u životu?

Što najviše voliš raditi?

Što sve planiraš učiniti?

I, najzad, cijeniš li svoj život i njegove mogućnosti?

Pa, Tessa Scott, oboljela od leukemije, sa svojih 16 godina gotovo pa uopće ne cijeni svoj život. Spoznaja da ima neizlječivu bolest ju je utukla te ostavila teške psihičke posljedice na nju. No, kroz knjigu, njena svijest se mijenja.

Odlučuje napraviti svoj popis 10 stvari koje mora napraviti prije nego što premine. Tu se u priču upetljavaju droge, razni problemi u obitelji… I njena prva prava ljubav.

Tessa na kraju zavoli svoj život. No, svemu dolazi kraj, a njen dolazi još i brže…

prije-nego-c5a1to-odem

Iskreno, dok sam započinjao čitati ovu knjigu, imao sam dvojako mišljenje o priči. U početku je Tessa jako negativna prema cijelome svijetu te treba malo strpljenja da se prođe taj dio knjige, no onda slijedi, hm… „zabava“.

„Prije nego što odem“  mi je trenutno na popisu 5 najboljih knjiga. J

Je li te ovaj kakav-takav opis imalo dirnuo, dragi čitaoče? Ako je, obavezno pročitaj „Prije nego što odem“ književnice Jenny Downham . Nećeš pogriješiti, dajem ti svoju riječ.

Preporuku napisao: Gaby

4 thoughts on “PRIJE NEGO ŠTO ODEM

  1. Pročitala sam knjigu nedavno jer mi ju je prijatelj preporučio i kroz prvih par poglavlja pitala sam se: ‘Zašto mi je ovo preporučio? Grozna je.? ali natjera sam se pročitati je do kraja i bila je poprilično dobra.

  2. Možda ta knjiga zadovoljava “bestselerske” uslove, ali teme za dječje knjige nisu baš najprikladnije. Mislim da je ta knjiga malo preozbiljna za djecu.

Odgovori

