Što se dobro jede u knjigama?

Slatki pozdrav, Tragači!

Kako napreduje čitanje knjige „Zla zubarica“ Davida Waliamsa? Nadam se da uživate u čitanju i da vam se knjiga sviđa koliko i meni.

Zla_Zubarica_-_naslovnica_mala

Dok sam čitala ovu knjigu na pamet mi je palo zanimljivo pitanje.

Što jednu likovi u knjigama?

Kada čitate knjige, sigurno pročitate da likovi nešto jedu, ali prijeđete preko toga jer pratite radnju i zanima vas što će se novo uzbudljivo dogoditi. Mene je zaintrigiralo što to oni jedu i odlučila sam otkriti. Okružila sam se knjigama i počela čitati:

  • Vlak u snijegu, Mato Lovrak;
  • Ivica i Marica, braća Grimm;
  • Zla zubarica, David Walliams;
  • Charlie i tvornica čokolade, Roald Dahl,
  • 5 prijatelja: čuvari starina, Enid Blyton;
  • Heidi, Johanna Spyri;
  • Dnevnik Pauline P., Sanja Polak;
  • Bljakburger, David Walliams

Nakon što sam završila s čitanjem dobila sam ideja za zanimljivu igru. U tablici dolje, u lijevom stupcu, nalazi se popis likova iz gore navedenih knjiga, dok je u desnom stupcu popis namirnica koje su oni jeli.

Dragi Tragači, vaš je zadatak da spojite likove i namirnice koje jedu.

Npr. Ivica i Marica – Palačinke sa šećerom, jabukama i orasima.

Neki likovi jedu više od jedne namirnice te sam pored njih stavila napomenu koliko namirnica se spominje kod njih.

New Picture 

Ukoliko vi znate da je neki lik zanimljiv i prepoznatljiv po tome što jede, a ja ga nisam navela, napišite nam to u komentarima.

Želim vam puno sreće i uspjeha u igri!🙂

MaryTheBookFairy

Odgovori

