Što se dogodilo Zubić Vili?

Slatki pozdrav, dragi Tragači!

Ako se pitate zašto „slatki“, odgovor je zato što sam taj pozdrav otkrila u knjizi „Zla zubarica“ Davida Walliamsa.

Zla_Zubarica_-_naslovnica_mala

Slatki se pozdrav sastoji od najslađih i najljepših bombona i čokolada koji prizivaju biti pojedeni. Ali sigurno ste pretpostavili da se tu krije i neka tajna jer imamo slatki pozdrav s jedne strane i zlu zubaricu s druge strane! Do sada ste već čuli za vezu između slatkiša i problema sa zubima. Roditelji, bake, djede, svi stariji uvijek govore kako ne trebate jesti slatkiše jer bi vam se zubi mogli pokvariti i ispasti! Ali kako odoljeti kada su slatkiši tako primamljivi i ukusni, dok odlasci zubaru ne izgledaju tako primamljivo. Svi oni koji vole ići zubaru neka se odmah jave u komentarima zato što zaslužuju medalju za hrabrost. Moram vam priznati da sam se i ja, kada sam bila mala, bojala odlazaka zubarici. Ne zbog nje same, jer sam imala super zubaricu, nego zbog zvuka bušilice. Trebale su mi godine i godine da mi postane svejedno kada čujem taj zvuk.

Junak ove priče, Alfie, ima isti problem – boji se i odbija otići zubaru. Njegovi  su zubi u tako lošem stanju da ga zovu Alfie, dječak s trulim zubima. Nije se Alfie  uvijek bojao zubara. Jednom je čak otišao k njemu – zubaru – gospodinu Bivšem. Gospodin Bivši je izgledao kao drevna kornjača i rekao je Alfiju da ima šupalj zub koji mora izvaditi. I tu se sve zakompliciralo jer zubar sam nije mogao izvaditi zub, pa je pozvao i zubarsku tehničarku gospođicu Prig te recepcionarku gospođicu Veal da ga vuku, ali zub nije išao van. Onda su se dosjetili da gospođa Veal, koja je imala više kilograma od zubara Bivšega i zubarske tehničarke zajedno, jedan kraj zubnog konca zaveže oko struka, a drugi kraj za Alfijev zub te iskoči kroz prozor. Možete zamisliti traumu takvog vađenja zuba, ali ni to nije upalilo jer zub je i dalje stajao na mjestu. Onda je zubar Bivši pozvao sve pacijente koji su čekali u čekaonici da dođu pomoći vući i čupati zub.  Svi su se rado odazvali pozivu i čupali su, čupali i čupali dok na kraju zub nije izletio van. „A onda je Alfi primijetio nešto neobično. Zub ga je još bolio. Zubar mu je iščupao krivi zub!“

To je iskustvo Alfie doživio s gospodinom Bivšim koji je bio dobar zubar, samo star. A kakva ga iskustva i nevolje čekaju s novom zubaricom koja nosi epitet ZLA te zbog čega ga je zaslužila, otkrit ćete ako pročitate ovu zanimljivu knjigu. U njoj ćete još otkriti da su se u Alfijevom gradu počele događati čudne stvari jer su djeca pod jastuk stavljala zub, a ujutro umjesto novca dočekalo bi ih neugodno iznenađenje: mrtav puž golać, živi pauk, stara čarapa za liječenje bradavica, šišmiševo krilo, divovska krasta nepoznatog podrijetla itd. Alfi je odlučio otkriti tko ili što stoji iza toga, a kako će završiti njegova pustolovina, hoće li izbjeći susret sa Zlom zubaricom ili završiti na njezinoj stolici, možete saznati ako pročitate ovu urnebesno smiješnu knjigu.

MaryTheBookFairy

5 thoughts on “Što se dogodilo Zubić Vili?

  1. Ja sam već pročitala Banditsku baku i jako mi se svidjela tako da bih ju preporučila svima, a namjeravam pročitati i Zlu zubaricu.

Odgovori

