Luna the moon je pročitala…

Djed Mraz dimnjačar

Priča koju je napisao Robert Mlinarec govori o gradu u kojem su zbog krize svi ljudi imali po dva posla pa je tako i jedan dimnjačar odlučio postati – Djed Mraz! To, naravno, neće biti lak posao, no on će se potruditi i svoj djeci dostaviti darove. Iako su blagdani iza nas, pročitajte ovu knjigu i otkrijte kako mu je to uspjelo!🙂

 

Dvorac markize Tustošape Mijaubach

Dvorac markize tustošape mija...Ova priča događa se na Halloween i zato je jako fora i puna iznenađenja. U njoj se pojavljuju mumije, kosturi, vampiri i još mnogo toga, no kraj donosi nešto sasvim neočekivano. Pročitajte ovu knjigu Geronima Stiltona i napišite mi jeste li bili napeti dok ste ju čitali! Ja jesam!

 

napisala: Luna the moon

 

One thought on “Luna the moon je pročitala…

  1. Pročitala sam knjigu, i stvarno mi se svidjela! I moram reći, bila sam napeta dok je mišić prolazio kroz tunele! Hvala vam što nam preporučujete knjige!

Odgovori

