Usagi Yojimbo – Zec Samuraj 08: Sjene smrti

Dragi Tragači,

volite li čitati stripove? Naša Tragačica Nina pročitala je jedan strip iz serijala Usagi Yojimbo – Zec Samuraj i jaaaako joj se svidio. Strip crta japansko-američki crtač Stan Sakai (ili na japanskom 坂井 雅彦).  Evo što je o stripu napisala Nina:Usagi_Yojimbo____4da176a29d703


“Pročitala sam strip koji se zove Sjene smrti, a odabrala sam ga zato što mi se svidio naslov. Zvučao mi je fora i mislila sam da će strip biti pun akcije (a ja sam cura koja ne voli biti damica, već želi biti ratnica!). Uglavnom, strip mi se jako dopao jer volim doživljaje, ratove i ljubavne situacije, a svega toga ima u Sjenama smrti: puno doživljaja, dosta ratova i mrvica ljubavi.

Ovaj jako debeli strip i ostale stripove o Zecu Samuraju preporučujem svima onima koji vole akciju! Vaša Nina.”

usagi
To je on. Zec Samuraj, glavni lik.

I nekoliko pitanja za Tragače…

Čitate li vi stripove? 

Ako da, koje?

U čemu najviše uživate – akciji, ljubavi ili nečem trećem?🙂

9 thoughts on “Usagi Yojimbo – Zec Samuraj 08: Sjene smrti

  1. Nisam baš neki ljubitelj stripova, ali neke sam čak i pročitala. Ne sviđaju mi se iz razloga što je radnja ilustrirana, a ja stvarno ne volim kad netko nešto zamisli umjesto mene. Ako shvaćate što hoću reći. Što se tiče žanrova, uživam baš u svima i svi su u mom književnom opusu podjednako zastupljeni.

  2. Draga Zvaks, tvoje je pravo da nešto voliš čitati, a nešto ne.🙂 Znači li to da ne voliš gledati fimove? Naime, u filmovima netko zamisli likove i sve ostalo umjesto tebe. Jedino čitajući knjigu zadržavaš slobodu izmaštati…

    1. Dobro, pitanje, o tome nisam baš previše razmišljala. Filmove volim, njihovu radnju shvaćam kao nešto što jednostavno tako mora biti. No, oni napravljeni prema knjigama me ponekad naljute.:mrgreen:

  3. Zašto te naljute filmovi napravljeni prema knjigama? Možda zato jer drugačije zamišljaš likove, dok čitaš o njima?

  4. Iako se slažem sa Žvaks da su knjige zanimljivije od filmova jer sami možemo zamisliti radnju, za mene to ne vrijedi i kod stripova. Stripove volim baš iz razloga što su ilustrirani i ujedinjuju dvije meni podjednako drage grane umjetnosti: pisanje i crtanje. Što se tiče žanrova, volim stripove o superjunacima jer akciju često prate šaljivi komentari i zanimljive situacije. Moram priznati da ih nisam pročitala baš puno, ali serijal Zec Samuraj zvuči jako zanimljivo pogotovo zato što su likovi životinje. Tko zna, možda ga uskoro pročitam (ili neki drugi strip) kad ulovim malo vremena.🙂

  5. Sa stripovima , ilustracijama i i malim oblačićim ispod likova nemam baš puno iskustva , ali je možda Zec Samuraj Smrtne sjene prvi na popisu takvih . Slažem se sa Martinom i Zvaks u knjizi ja jednostavno stvaram svoje likove njihov govor i osjećeje , a film jednostavno donosi nečiju drugu maštu ili čak nemaštu. Iako do sada nisam pročitala ni jedan strip htjela bih poslušati vaš savjet u vezi takvih maštovitih i liustriranih knjižica , jer ja jednostavno čitam prevviše realistike koja ponekad i za mene obožavateljicu realistike može biti pomalo dosadna.

  6. Volim stripove, ali su mi stripovi malo štivo, za “pod zub”.

    Nemam naviku posuđivanja stripova jer su kratki pa bi morao svako malo ići u knjižnicu (što mi se ne da).

    Stripove volim pretežno zbog humora i napetosti, čitam Alan Ford i Dylan Dog.

    1. Jakove sviđa mi se tvoja rečenica : Volim stripove, ali su mi stripovi malo štivo , za pod zub. , zanima me je li i ostalim tragačima isto tako strip malo štivo kao i jakovu. Pa bih htjela da i drugi daju svoj komentar.

Odgovori

