Humor u knjigama

Dragi Tragači!🙂

Nadam ste da ste uživali u zimskim praznicima i da ste pročitali mnooogo dobrih knjiga!🙂

Koje žanrove knjiga ste najviše čitali? Ljubavne, pustolovne, kriminalističke, humoristične…?

Kad smo već kod humorističnog žanra, sigurna sam da većina vas voli humor u knjigama. Kao što znate, postoje knjige koje su od početka do kraja u humorističnom, smiješnom tonu, ali postoje i knjige drugih žanrova u kojima također postoji humor. Taj humor se može nazirati u obliku vica, rugalice, sarkazma, a može se temeljiti i na nekoj urnebesnoj situaciji, smiješnoj osobini glavnog lika i sl.

Postoji velik broj knjiga koji je mene osobno natjerao u gromoglasan smijeh, a za vas sam izdvojila dva primjera.🙂

Prvi od njih je knjiga fantastičnog žanra „Niz nesretnih događaja: Loš početak“ Lemonyja Sticketa u kojoj me oduševio i dobro nasmijao sljedeći ulomak:niz nesretnih događaja

„Knjiga je bila duga i teška za čitanje, a kako je noć odmicala, Klaus je postajao sve umorniji i umorniji. Povremeno bi mu se zaklopile oči. Primijetio je da čita neprestano jednu te istu rečenicu. Primijetio je da neprestano čita jednu te istu rečenicu. Primijetio je da neprestano čita jednu te istu rečenicu.“

 

Drugi primjer odnosi se na odličnu humorističnu knjigu Liz Pichon, “Tom Gates: Moj savršeni svijet“.

Osim što obiluje humorom, knjiga je puna zanimljivih ilustracija i svakako je preporučujem! Evo i primjera:

Tom-Gates-naslovnica„I kao da to nije dovoljno strašno, moram sjediti pokraj Marcusa Meldrewa NAJIRITANTNIJEG dečka u CIJELOJ školi. UŽASNO je znatiželjan i misli da sve zna.

Marcus Meldrew me već živcira…

Gleda mi preko ramena dok ovo pišem..

Još uvijek me gleda…

Još gleda…

DA, MARCUSE, pišem o TEBI.

Marcus Meldrew ima facu kao miš.

Marcus Meldrew ima facu kao sob!

Soborog Marcus…

(Sad je prestao gledati.)”

Svi smo različti i imamo drugačiji ukus u svemu, pa tako i u stvarima koje nam se čine smiješnima.

Možete li se sjetiti nekih knjiga humorističnog žanra zbog kojih ste plakali od smijeha?

Znate li kakve knjige drugih žanrova u kojima ima elementa humora?

U komentarima nam napišite svoje mišljenje.

P.S. Možete čak i prepisati posebno smiješan ulomak iz neke knjige!🙂

2 thoughts on “Humor u knjigama

  1. Meni je jedna od humorističnih knjiga bila Mrvice iz dnevnog boravka Sanje Pilić , Gregov dnevnik ima meni humoristične elemente , kao i Natko Veliki .Mogu reči nism baš ljubiteljica humorstičnih knjiga iako volim ponekad humor u knjigama , ali to je samo ponekad.😉

  2. Što se humorističnih knjiga konkretno tiče, nisam ih baš neka ljubiteljica. Što se tiče humora u knjigama koje nisu humoristične (pogotovo u obliku sarkazma), nemam ništa protiv. Moje mišljenje je da je u humorističnim knjigama humor malo prenapuhnut. Više volim spontani humor između redaka. :mrgreen:

Odgovori

