Božićna zagonetka

Riječ je o jednoj od najneobičnijih i najmaštovitijih priča o Božiću koju sam ikada pročitala! Napisao ju je norveški pisac Jostein Gaarder koji je poznat po tome što u svoje knjige voli uključiti filozofsko razmišljanje kao i ugnijezditi priču unutar priče. 

Radnja Božićne zagonetke počinje 30. studenog neke nepoznate godine u suvremenoj Norveškoj kada dječak po imenu Joakim u knjižari otkrije neobičan, ručno izrađeni adventski kalendar. Kupuje ga ne sluteći da je čaroban…bozicna_zagonetka
Kada sljedećeg dana Joakim otvori prvi prozorčić, unutra pronalazi sićušan komadić papira na kojem je zapisan početak priče o djevojčici Elisabet. Ona je prije pedeset godina nestala u robnoj kući dok je s majkom kupovala božićne darove. Potrčala je za umiljatim janjetom pokušavajući ga pomilovati. Janje ju je odvelo do anđela, a anđeo na hodočašće u Betlehem! Bilo je to vrlo neobično hodočašće jer su putovali ne samo kroz prostor na drugi kraj svijeta, nego i kroz vrijeme prema danu kada se rodio Isus. Otvarajući dan za danom prozorčić za prozorčićem, Joakim saznaje sve više detalja o neobičnom putovanju, ali i o Elisabet. Knjiga je podijeljena u 24 poglavlja a svako poglavlje predstavlja jedan dan ili prozorčić adventskoga kalendara. 

Uz adventske keksiće i kolače začinite si iščekivanje Božića ovom neobičnom, misaonom i vrlo uzbudljivom pričom.

Izazivam vas da pročitate samo jedno poglavlje u danu!

Ja nisam izdržala, progutala sam ju u dahu!😉😀

A vi?

Vaša Josy_fine

 

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

4 thoughts on “Božićna zagonetka

  1. Ja jesam, ali još prošle godine. Knjižničarka mi je preporučila odličnu knjigu, koja je bila moj kalendar kroz advent. Knjiga je odlična, malo me zbunila “Tebasile”, i priča s njom, ali sam ubrzo uspjela pohvatati konce😉. Izvrsna knjiga za sve uzraste, i sve ukuse😀.

    1. Baš mi je drago da ti se knjiga svidjela! Uvijek mi bude toplo oko srca kad se nekome svidi knjiga koja mi je jako draga🙂, k’o da sam popila vruću čokoladu😉 u hladnom zimskom danu. Naišla sam na knjigu kad sam tek počela voditi klub čitatelja prije 5 godina i pamtim ju do dan danas kao jednu od boljih knjiga…

  2. Definitivno mi je na popisu! Jako volim Božićne priče, osobito u ovo doba godine…. Čak i sama već godinu dana pišem zbirku Božićnih priča.
    Jedva čekam pročitati Božićnu zagonetku!😉😉

    1. Oh, pa ti imaš pravi mali spisateljski projekt! Kao piscu posebno ti preporučam ovu knjigu jer je Gaarder na posve nov i poseban način ispričao jednu od najpoznatijih priča: priču o rođenju Isusa, a to je samo jedan od aduta ove knjige.🙂

Odgovori

