Greška u našim zvijezdama

greska-u-nasim-muHazel Grace, šesneastogodišnjakinja koja boluje od raka pluća, je po mišljenju njezine mame, depresivna. Hazel puno svojeg slobodnog vremena provodi razmišljajući o smrti. Zbog toga ju mama nagovara da ode na grupu za pomoć i Hazel napokon pristane. No, ako ste mislili da je ovo knjiga o smrti, prevarili ste se. Ovo je knjiga o ljubavi. Hazel na grupi za pomoć upoznaje Augustusa Watersa, koji je pobijedio u bitci i preživio rak, no ostao je bez noge. Njih dvoje zaljube se na prvi pogled. Provedu nekoliko mjeseci zajedno, nakon kojih Augustus umire. No, iako je to bilo samo nekoliko mjeseci, za njih dvoje to je bila mala vječnost puna ljubavi.

John Green, pisac ove osjećajne priče, napravio je pravo remek djelo koje će vas često nasmijati, ali i rasplakati.
Stoga, svakako pripremite maramice.
Preporuku napisala tragačica Dodika.

10 thoughts on “Greška u našim zvijezdama

  1. Jedno pitanje : Da li bih ja mogla pročitati tu knjigu
    ( imam 11 godina pa …….) neki mi govore da bih je mogla pročitatai za koju godinu ….. možete mi vi odgovoriti mogu li ili ne Hvala ☺

    1. Ne znam kome je pitanje upućeno, ali ja ću ti odgovoriti. Mislim da bih trebala pokušati jer knjigu stvarno vrijedi pročitati. Ako ti se ne svidi, ili ti bude preteška, ne brin,i za koju godinicu će ti se svidjeti. I meni se prvo neke moje danas najdraže knjige nisu sviđale, ali sam se tek kasnije shvatila da sam imala premalo godina da ih razumijem, a danas im se rado i uvijek iznova vraćam. Zato, pokušaj, a ako ne ide, imaš još vremena, tvoja čitalačka “karijera” tek je počela!🙂

    2. ja isto imam 11 godina (kad sam ju pročitala imala sam 10) i potpuno sam razumjela knjigu i njezinu pouku.Ta knjiga je namjenjena za malo stariju djecu (otprilike 14 godina) ali ako misliš da bi razumjela knjigu preporučujem ti jer je predivna.I nadam se da ćeš prvo pročitati knjigu pa tek onda pogledati film.Knjiga je vrjedna čitanja i ja sam plakala na kraju. <333

Odgovori

