Što se sve nalazi u knjižnici? Demon sigurno ne! Ili…

Pozdrav Tragači,
Ovaj mjesec u Mjesecu hrvatske knjige pozornost i svu svjetlost ćemo usmjerit na knjižnice i na knjižničare. Ja radim u knjižnici, svaki dan provodim okružena knjigama i na knjige gledam kao na sastavni dio svoga života. Ne mogu zamisliti život bez knjiga. Nikada nisam razmišljala o tome kako drugi ljudi gledaju na knjižnice i što sve misle da se nalazi u knjižnicama dok mi u ruke nije došla knjiga Demon školske knjižnice, Moreae Banićević.

demon-skolske-knjiznice_rgb-web

Gledam ja tu knjigu i mislim: „Dobro, u knjižnicama se nalaze knjige, to već i ptičice na granama znaju. Osim knjiga tu su i knjižničari koji čitaju knjige, slažu knjige na police, pronalaze ih na policama i posuđuju korisnicima. Ali nikada prije nisam čula da se u nekoj knjižnici nalazi demon. Što bi demon radio u knjižnici?“
Odmah sam otišla potražiti definiciju demona. Što je to demon i kakve on ima veze s knjigama. „Demon (grč. δαίμων, daimon) je bestjelesno mitološko biće za kojega se u staroj Grčkoj držalo da donosi inspiraciju i znanje kao posrednik između bogova i čovjeka. Kasnije se, dolaskom kršćanstva, demon počeo držati za zlo biće koje želi odvesti čovjeka na krivi put.“
Zanimljivo, mislim ja dok gledam tu knjigu. Sada kada znam što je demon zanima me kako je on došao u knjižnicu? Da nije možda ispao iz neke knjige, pa sada luta po knjižnici i traži put natrag među korice? Ili je slučajno zalutao u knjižnicu dok je putovao negdje drugdje. I tu sam odlučila da moram pročitati ovu knjigu da otkrijem kako je demon dospio u knjižnicu, što tamo radi i koja je njegova tajna?
Odmah na prvim stranicama upoznala sam cool škvadru koju su činili Mrklja, Zubo, Boris, Otis, Inka i Zara koji su znatiželjni kao i ja krenuli u potragu za Demonom školske knjižnice. Hoće li ga uspjeti pronaći, što će im se sve za vrijeme potrage dogoditi, koga će sve upoznati i kakav je demon školske knjižnice su pitanja koja će, uvjerena sam zagolicati i vašu maštu i potaknuti vas da pročitate ovu knjigu.

MaryTheBookFairy

6 thoughts on “Što se sve nalazi u knjižnici? Demon sigurno ne! Ili…

  1. Pročitala sam ovu knjigu još prije početka škole, ali još uvijek mi je friška🙂. Svima je preporučam, ja je nisam ispuštala iz ruku😉.

    1. Zanimljiv naziv ,mogla bih je pročitati. Zanima me što se to krije iza toga naslova Hvala na preporuci knjige i hvala vrijednoj knjižnjičarki što je objavila ovaj post.

Odgovori

