Moj pustolovni planet

Hej Tragači, ne znam od kuda bi krenula s pisanjem današnjeg posta. Htjela bi ‘svašta nešto’ napisati, a opet ne bih vas htjela zamarati duuuugiiiim tekstom. Krenut ću redom, pa ćemo vidjeti što će na kraju ispasti😉 .

Za današnju preporuku knjižničarke za čitanje iz gušta izabrala sam knjigu “Moj pustolovni planet” Igora Knižeka i to iz nekoliko razloga:

  1. Knjiga je, odnosno, književnik je za napisanu knjigu dobio prestižnu književnu nagradu “Grigor Vitez”.
  2. U knjizi je sabrano 7 bajki, a čini mi se kako vam do sada nismo preporučivali bajke. Pa, evo prilike, jer prema mojoj procjeni Tragačima bi se ove bajke mogle jaaaaaako svidjeti.
  3. Treće, ali ne manje važno! Jedna od bajki zove se “Legenda o Vjetropirki”… za one koji ne ‘kuže’ evo malog objašnjenja: moje tragačko ime je Vjetropirka Iz Knjižnice… je li sad jasnije?
  4. Ali sva ova tri razloga ne bi bila dovoljna da knjiga zaista ne zaslužuje preporuku za čitanje radi dobro napisanih priča koje nas navode na razmišljanje o nama samima i svijetu u kojem živimo.

pustolovni-planetIako naslov knjige “Moj pustolovni planet” navodi na pomišljanje kako se radi o pustolovini, avanturi i sličnim napeticama, autor donosi nešto sasvim drugo, bajkovite pripovijetke temeljene na klasičnoj bajci. Ustvari, i ovdje se radi o napetim pustolovinama, ali o pustolovinama duše i duha.  Autor nastoji potaknuti čitatelja na promišljanje o tome što je dobro i pravedno, što je časno i hrabro i zašto je ljubav najvažnija od svega. Ove bajkovite priče ukazuju da postoje dobrodušne osobe koje nam mogu pomoći ma u kakvoj se nevolji našli i da trebamo očuvati vjeru u ljude koji nas okružuju, te da i sami nastojimo pomagati drugima.

vjetropirka_NEWPrije mnogo, mnogo ljeta bilo jedno malo selo onkraj mora, gdje su svi disali kao jedno tijelo. Netko bi odmahnuo rukom i ustvrdio da nisu imali ništa, jer su živjelo jednostavno,… Vjerovali su da duše ribara u olujnim noćima Stvoritelju nosi vjetar koji fijuče u stijenama uz obalu. Jedan mali djevojčurak iz sela bio je osobito zadivljen tim pričama. Seljani su je prozvali Vjetropirka…

Knjiga je obogaćena ilustracijama talijanskog ilustratora Fabia Leonea koje doprinose ukupnom doživljaju čitanja.

Eto, baš kako sam i mislila, predugi post… Nadam se da mi nećete previše zamjeriti.

Vaša Vjetropirka Iz Knjižnice

One thought on “Moj pustolovni planet

Odgovori

