Ubojica s Facebooka

Mate Milas  “Ubojica s Facebooka”

ubojica s facebooka

Odlična knjiga s tri zakon detektivske priče. Jako mi se sviđa jer volim kriminalistiku. Dok sam čitala sve mi se činilo stvarnim. Super je što je pisac povezao sve tri priče. U svakoj priči ima puno zapleta i detalja koji su povezani. Zato dok čitate nemojte preskakati stranice jer ne budete ništa razumijeli, jednostavno ju morate čitati od korica do korica, od prvog do zadnjeg slova i retka. Pisac je vrlo uspješno upozorio djecu da ne vjeruju svakoj osobi na facebooku i drugim društvenim mrežama jer zbilja ne možete znati da li je to uopće stvarna osoba. Osobno vam preporučujem da se dopisujete samo s obitelji, prijateljima i osobama koje ste upoznali u stvarnosti. Tužno mi je i žalosno što je Hana, junakinja u ovoj knjizi, tako naivna prema čovjeku s kojim razgovara na Facebooku, a ne pozna ga u stvarnosti. A najtužnije mi je što s tim čovjekom dogovara sastanak na nepoznatom mjestu u mračnoj šumi samo zato da svog prijatelja Leona učini ljubomornim. Na kraju oboje snose grozne posljedice. Mislim da pisac samo pokušava prenijeti poruku djeci da budu oprezni na Facebooku. Kod mene je upalilo.

preporuku napisala: Tonka – Balonka

3 thoughts on “Ubojica s Facebooka

  1. Hvala.Nadam se da sam zainteresirala još nekoga jer knjiga je zbilja super i odlična je za čitanje.Ja sam ju pročitala u dva sata. Uopće nema puno stranica, no u svojih stotinjak stranica ima odlične tri priče i jednostavno je super krimić.

    1. Evo, pročitala sam knjgu. (Prije nisam stigla.) Knjiga je odlična i opisala si ju točno onakvom kakva je. Jako mi se svidjela. Nadam se da su i ostali Trgači oduševljeni ovom knjigom kao i ja.🙂🙂

Odgovori

