“Moja sestra je mrak” – preporuka tragačice Dodike

Bok Tragači!
Ljeto je napokon stiglo i vjerujem da ste svi vi knjigoljupci već složili plan čitanja ovoga ljeta. No, ja imam jednu knjigu koju definitivno trebate dodati svom popisu.
Radi se o najnovijoj knjizi Vjekoslave Huljić, Moja sestra je mrak. Naime, spisateljica ove knjige rodila se u Tomislavgradu 1963. godine, a odrasla u Splitu, jednom od gradova gdje se događa manji dio ove knjige. Njezini najprodavaniji romani za djecu su: Moj tata je lud za mnom i Moja baka ima dečka. Veliku uspješnost je doživio i ovaj roman unatoč tome što je tek izdan.

MOJA_SESTRA_JE_MRAK_-_naslovnica_web

Glavni lik ove priče je tinejdžerka Nika koju je tata ostavio kao malu djevojčicu i otišao živjeti sa svojom novom obitelji. Od tada je Nika živjela sa svojom majkom Ksenijom i njezinim drugim mužem Goranom i njezina dva mala “vražića“ Tarom i Mirom. Jedno ljeto došao je neočekivan poziv od njezina tate koji želi da Nika ljetuje s njim u Jelsi na Hvaru. Nika prihvati poziv, ali ima teškoće oprostiti mu što je ostavio nju i njezinu majku same. Tamo upoznaje nonu Anu, darkericu Marinu koja je otprilike njezinih godina i dva dečka Marina i Ivana. Ovaj roman napisan je dalmatinskim narječjem pa je zato savršen za ljetnu uživanciju. U njemu se isprepliću razni događaji kao ljubav između dvoje mladih, bijeg, snimanje filma, automobilska nesreća i saznanje teške istine. Zbog njegove zanimljive radnje ovaj roman nećete moći ispustiti iz ruku.

Preporuku napisala: Dodika

Odgovori

