Nije sladoled, nego su žganci!?!

Dragi Tragači,

priznajem da me je naslov knjige Žganci od vanilije malo zbunio. Čula sam za sladoled od vanilije, ali za žgance nisam. Usput, znate li što su žganci? Naime, u različitim krajevima ljudi to jelo različito zovu.

zganciBilo kako bilo, u proljetno ferje krećemo uz preporuku jedne sasvim prikladne knjige. Ima u njoj, naime, ljubavi, za koju se kaže da se budi u proljeće, zatim ispravljanja ocjena, koje se obično u to doba zadnji čas popravljaju, uoči kraja školske godine, te kućnih ljubimaca i cvijeća, koji su dio prirode pa su u proljeće posebno budni, živi i razdragani.  U ovoj knjizi upoznat ćete dječaka Ozrena, njegovu simpatiju Sabinu i njegove ljubimce – mačku Laticu, psa Groma i papagaja Demostena. Hoće li svi oni uspjeti pomoći Ozrenu da ispravi jedinicu iz povijesti? Tko zna, možda će se i proljeće umiješati…

Za uvod u priču, imam za vas nekoliko pitanja.

Kako se u vašem kraju zovu žganci?

Imate li kućne ljubimce i ako da, koje?

Kako je u školi, hoćete li i vi morati popravljati ocjene? Ako da, iz kojeg predmeta?

Je li i vama proljeće donijelo neku novu simpatiju?😉

Uživajte u proljetnom ferju, odmarajte, zabavljajte se… čitajte!😀

 

6 thoughts on “Nije sladoled, nego su žganci!?!

  1. Žganci-palenta.
    Kod mene doma kaže se pura. Knjigu sam čitala, i, iskreno, ODUŠEVILA ME JE! Kopjar piše jako dobre knjige😀

  2. Knjigu pročitao nisam jer me naslov nije osobito privlačio, ali sada mislima bih mogao posuditi knjigu.
    1. ja i moja obitelj žgance zovemo žgancima haha
    2. da, psa Lunu
    3. broji li se trica iz fizike?
    4. i ne baš

Odgovori

