Tragači, jeste li noćni čitači??

Dragi Tragači,

na zadnjem sastanku čitateljskog kluba Male Knjigopije saznali smo da više nas čita po noći.

nocno_citanje_2

Mi vrlo rado čitamo po noći. Zabavno je i nekako imaš sve uvjete da se uživiš u priču. Kada se roditelji pojave, obično svi (članovi kluba) ugase svjetlo i pretvaraju se da spavaju. To je i s nama slučaj. Dosta nas ima i neku svjetiljku kojom obasjavamo knjigu u mraku ispod pokrivača. Bude uzbudljivo kad znaš da ako se pokažeš (pa primijete da si čitao), da će se roditelji naljutiti i da se zato moraš sakrivati od njihovog pogleda.

Ako još niste, preporučujemo da i vi probate čitati po noći jer je zanimljivo i uzbudljivo i zabavno!!

Naša pitanja su:

Čitate li vi noću? (i kako vam je?)
Ako ne čitate, hoćete li probati?
Što učinite kada vaši roditelji uđu u sobu?
Gdje sakrijete knjigu ili svjetiljku?
Jesu li vas ikada otkrili? Ispričajte nam što se dogodilo…

Čekamo vaše odgovore!

Julija i Maja🙂

12 thoughts on “Tragači, jeste li noćni čitači??

  1. Prije sam čitala po noći, ali ja jednostavno nisam noćna ptica i treba mi puno sna. Stoga moj pokušaj baš i nije trajao dugo. Imam pokraj kreveta malu lampicu koju sam koristila za noćna čitanja, a kad bi se jedan od roditelja pojavio smo bih ugasila lampicu i gurnula knjigu pod jastuk. I pravila sam se da spavam, naravno.:mrgreen:

  2. Draga Žvaks, ako tvoj organizam traži puno sna, onda je svakako za tebe bolje da noću spavaš. Tako preko dana imaš snage za sve – školu, učenje i, naravno, čitanje! A vi ostali Tragači, jeste li vi noćni čitaći?

  3. Ne mogu zaspati ako ne pročitam barem jednu stranicu knjige. Kao i zvaks, imam lampu pokraj kreveta, a kad mama ili tata uđu u sobu ugasim lampu i sakrijem knjigu pod krevet. Nažalost, da, roditelji su me uhvatili. Ne znam kako se to dogodilo, inače sam prvakinja u tajnom noćnom čitanju… Bio je rođendan mog brata. Iako sam se dobro zabavljala, jedva sam čekala da gosti odu, i da se prepustim pustolovinama Rejne Zum. Zadnji gosti otišli su kasno-oko 11- pa nije dolazilo u obzir da čitam, jer sam ujutro imala školu. Tata je upalio TV i odmah dozvao mamu jer su taj film oba dvoje obožavali. Pospano sam se pozdravila znajući da će film trajati bar do 1. Legla sam u krevet i stala razmišljati: Da pročitam nekoliko stranica?…Da?…Ne?… Da?…Ne?… Na kraju je znatiželja pobijedila pospanost. Potpuno sam se uživjela u knjigu, tako da nisam čula mamine korake. Kad je ušla u sobu, i vidjela me kako čitam, mama se blago razljutila, istrgnula mi knjigu iz ruke, i počela mi držati prodike o tome kako moram rano ustati, bla, bla, bla… No imala je pravo. Ujutro smo pisali test iz PID, a kako nisam učila, služila sam se onim što sam zapamtila. I tako zaradila trojku koja se sad, meni kao podsjetnik, sjaji u imeniku.
    P.S.
    Unatoč tom “podsjetniku” ne mogu se odreći navike čitanja noću.

    1. Draga Lucyana, hvala ti što si s nama podijelila svoju noćnu dogodovštinu. Žao mi je zbog trojke u imeniku, no sigurna sam da ćeš ju ti ispraviti! A onda još malo i počinje proljetni odmor učenika pa ćeš moći uživati u noćnom čitanju. Roditelji će ti tada sigurno malo gledati kroz prste, zar ne?😀

  4. Ja sam također noćna ptica, stalno čitam po noći. Na žalost, roditelji su me jednom otkrili i od tada me stalno pokušavaju spriječit u noćnom čitanju, ali nemaju nikakve šanse. Jednom mi je mama ušla u sobu i ja sam na brzaka gurnula knjigu koju sam čitala pod jastuk. Inače spavam sa svjetlom tako da nemam problema što se tiče gašenja svjetla. I ona je, naravno, ko za peh morala pogledati ispod jastuka. I uzela mi knjigu. Jedva sam zaspala, u jutro sam bila ko zombi. Bilo bi bolje da sam čitala. Inače meni drže prodike da ću pokvariti vid i te takvog tipa, pa mi se popnu na vrh glave. Sad sam otkrila novi trik. Kad čujem da mama ili tata dolaze, jednostavno gurnem knjigu… U jastučnicu. Računam da taj trik neće skužit bar jedno mjesec-dva.

  5. Draga I love horse, mislim da je ranojutarnje čitanje divan početak dana. I još nešto, zaviri na naš blog sutra, razveselit ćeš se!🙂

  6. Uvijek čitam prije spavanja i ponekad se tako zadubim u knjigu da znam čitati satima jer ne mogu prestati čitati. Jedne noći kada nisam uopće mogla spavati čitala sam cijelu noć. Većinu puta sam uhvaćena ali ne mogu si pomoći.Moram saznati što se događa dalje.

  7. Ja isto čitam po noći. To mi je najveće zadovoljstvo jer me nitko ne smeta i mogu čitati do mile volje. Uvijek čitam prije spavanja. (:

Odgovori

