Razbježana imena

Brišući prašinu na policama svoje kućne zbirke knjiga, slučajno sam malo jače zamahnula (upravo je počeo refren moje najdraže pjesme😉 ) i knjige su mi se rasule po podu!!! Srećom, samo s jedne police! Neke su pale na hrbat, neke ostale zatvorene, a neke su pak raskrečene i zgnječenih stranica baš nezgodno (polu)otvoreno pale. I znate što?! Nestašni likovi dječje književnosti iskoristili su priliku i pobjegli svuda po stanu!!! Nalazila sam ih ispod kauča, ispod radnog stola, a neki su čak uspjeli zaljepljeni za đonove papuča otputovati i u druge dijelove stana… Dobro sam se namučila, ali ipak mislim da sam ih sve uspjela skupiti na hrpicu.🙂 Samo, sad mi treba vaša pomoć oko spajanja njihovih imena i knjiga iz kojih su pobjegli! Evo ovo su te dvije hrpice… na prvoj su naslovi knjiga, a na drugoj imena likova:

1. Čokoladne godine                                        11. Dlakovuk
2. Moj šuknuti šukundjed svinjokradica        12. Pustolovine Arna i Điđija
3. Željezni ispit                                                13. Duh u močvari
4. Tajna perona 13                                           14. Dar kao nijedan drugi
5. Matilda                                                          15. Strah u ulici lipa
6. Terenski vodič                                             16. Knjiga o groblju
7. Harry Potter i kamen mudraca                    17. Moja slavna prijateljica
8. Priča o galebu i o mačku koji ga je naučio letjeti       18. Biser iz parka
9. Planina tri pećine                                          19. Dragi Olivere
10. Kradljivac vječnosti                                      20. Gregov dnevnik

razbjezana_imena

Rođendanska proslava je uskoro, a knjige su još u neredu. Pomagajteeee!!! 

Bit ću vam mjesecima zahvalna na pomoći!🙂
~ Josy_fine

P.S. Sigurno ste pročitali neke od tih knjiga. Napišite koje ste pročitali i kako su vam se svidjele…

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

One thought on “Razbježana imena

  1. 2. Moj šuknuti šukundjed svinjokradica – Stanley
    7. Harry Potter i kamen mudraca – Harry (logično😛 )
    11. Dlakovuk – Kosjenka
    12. Pustolovine Arna i Điđija – Arno ( logično😛 )
    15. Strah u Ulici lipa – Mungos
    17. Moja slavna prijateljica – Mia
    20. Gregov dnevnik – Rowley

    Sve su mi se knjige poprilično svidjele (i do ovih navedenih u komentaru i od nekih gore koje nisam navela (čitala sam ih ali sam zaboravila likove😀 ) ).

Odgovori

