Družionica 2015

Nova je godina, ima novih članova pa zašto ne i nova družionica😉 ?!

Družionica 2015 ponovno je mjesto gdje se družimo, bolje upoznajemo i širimo prijateljske vibracije🙂 .

Osnovna pravila:

1. Bez ruganja, ogovaranja i nepristojnih riječi! NE govoru mržnje na internetu!

2. Poštujte tuđa mišljenja!

3. Komentari nepristojnog sadržaja bit će obrisani!

4. Ne objavljujte osobne podatke (puno ime i prezime, adresu, broj telefona ili mobitela, e-mail adresu…)!

Upute novim Tragačima:

Nakon što ispuniš pristupnicu, vrijeme je za Upoznavaonicu i predstavljanje sebe ostalim Tragačima🙂. Napiši nekoliko rečenica o sebi: iz koje si knjižnice, koliko imaš godina, kakve knjige najviše voliš čitati (smiješne, bajkovite, pustolovne, ljubavne …), koji ti je najdraži književni lik, voliš li čitati lektire i tako dalje … reci nam sve što želiš🙂.

Nakon što se predstaviš ekipi možeš malo skitati po blogu i pregledavati postove … ima tu preporuka knjiga, raznih igara, pričica koje su natipkali brojni Tragači i još mnoštvo drugih zanimljivosti… možeš pisati svoje komentare na sve postove… a možeš i postaviti neko pitanje ostalim Tragačima ili se uključiti u rasprave ovdje u Družionici…

Upute svim Tragačima:

Ovdje možete podijeliti svoje mišljenje i rapravljati o svim temama svijeta koje vas zanimaju. Također na iste teme možete postaviti pitanja ostalim Tragačima. Možete smišljati nove igre, igrati stare igre. Možete pisati o onome što (ili koga) volite i onome što vas raduje u životu. Radi dobre komunikacije molimo sve Tragače da pročitaju Blog bonton.

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

81 thoughts on “Družionica 2015

  1. Hej Tragači! Htjela sam vas samo upozoriti na bezbroj mojih budućih preporuka, jer sam pročitala puno dobrih knjiga😉. A što vi čitate u zadnje vrijeme? Što imate za lektiru? Ja imam Šaljive narodne pripovjetke😛. Čekam vaše odgovore🙂.

  2. Jab za lektiru imam Starac i more, ne opširnu, ali poprilično dosadnu knjigu…😦 Ne preporučam. Trenutno čitam Poslije svega i Greška u našim zvijezdama. Voljela bih pročitati neke tvoje preporuke. Uživaj u čitanju!

    1. 🙂. Zna li netko gdje da objavim te preporuke. Banditsku bakicu sam preporučila u kategoriji 7, ali su me malo zbunili oni komentari, tipa “Objavi tu preporuku u “Razgovori nadahnuti knjigama” i sl.

      1. Svoje preporuke trebaš objaviti u katergoriji 5) Razgovori nadahnuti knjigama. U toj istoj kategoriji možete razmjemnjivati preporuke knjiga, raspravljati o njima ili samo pisati svoje dojmove o knjizi koju ste pročitali. Kategorija 7) namijenjena je virtualnim književnim susretima.
        Radujemo se tvojim preporukama.🙂

  3. Pročitala si Bandinsku bakicu .Super . Ja sam pročitala bljakburger i zla zubarica od njega, bile su dobre , samo mi je malo bljakburger bio gadljiv.Znaš o čemu pričam ako si pročitala knjigu

  4. Tragači,jeste li čitali Između dva svijeta? Ne znam bi li ju trebala čitati jer ne znam jeli primjenjena mojoj dobi(imam 10,5)… Molim vas ako je netko čitao da mi kaže🙂

  5. Imam pitanje za Bjelovarske Tragače i Gutače…. Koja knjiga je odabrana za sljedeći sastanak Gutača knjiga? Prošli put nisam mogla doći jer nisam mogla doći do knjige.:/

    1. Knjiga za siječanj o kojoj će se raspravljati na Gutačima knjiga je Demon školske knjižnice. Imam na brizi da svi zainteresirani pročitaju knjigu do zadanog roka, pa ću ti javiti kad bude slobodan primjerak knjige.

  6. Dragi tragači želim vam sretan Uskrs i prelijepe pisanice ,velike , šarene i pune radosti. Da pročitate supppppeer knjige možda neke uskrsne pogotovo u ovo sunčano i lijepo blagdansko vrijeme . Uživajte!😊☺😉😁😌😜🍰🎂🍬🍭🍫🍪🍩🍦🍨🍧

  7. Bok, svima! Trebaju mi preporuke za knjige. Znači, dobili smo zadatak iz hrvatskog da pročitamo knjigu po našem izboru i napravimo plakat ili prezentaciju o toj knjizi. Ja se ne mogu odlučiti koju knjigu da obradim pa pitam vas (iskusne čitatelje) da mi predložite neke knjige!

    P.S. Najdraži su mi krimići i hororci.

  8. Ne znam koliko imaš godina i čitaš li i inače u slobodno vrijeme zato ću ti preporučiti klasike koje rado čitaju i stariji i mlađi. Što se tiče krimića to su Zeleni tigar, Petlja ili Lopovska uspavanka Pavla Pavličića, a što se tiče hororaca preporučam ti Koralinu Niela Gaimana ili serijal Niz nesretnih događaja. Sretno s projektom!

  9. Ja ti preporučujem Demon školske knjižnice ,moja sestra Sahra,Ružni snovi i Trenutak s Tanjom . to su ti moji tipovi knjiga koje volim . Pa ti ako hoćeš izaberi neku i javi mi kako ti se svidjela i kako je prošla prezebtacija.

Odgovori

