Bolje da potražite neku drugu knjigu!

Loš početak“ naslov je prve knjige u serijiNiz nesretnih događaja autora Lemonya Snicketa.

Ne, ne! Nije knjiga loša, zapravo… meni je baš super, zato vam je i preporučujem. Samo joj je početak… pa…  loš i nesretan.

834_3

Volite li čitati priče sa sretnim svršetkom, bit će bolje da potražite neku drugu knjigu. U ovoj knjizi ne samo da nema sretnog kraja nego nema ni sretnog početka, tek poneki sretan događaj u sredini knjige.

Ovom rečenicom započinju pustolovine troje djece Baudelaireovih – Violete, Klausa i Sunčice nakon pogibije njihovih roditelja u sumnjivom požaru. Kao što nas autor od samog početka upozorava, knjige su prepune tragičnih i strašnih događaja i djeca se susreću s mnogim velikim izazovima. Njihovo gorko putovanje od skrbnika do skrbnika i bijeg od strašnog grofa Olafa, koji se želi dočepati njihovog obiteljskog bogatstva, isprepleteno je s otkrivanjem tajnog društva kojeg su njihovi roditelji bili članovi.

Ako se ipak odlučite za čitanje ove serije, dočekat će vas nezaboravni likovi, neočekivane situacije i prekrasne ilustracije. Ovi pomalo mračni i gotički romani bogati su neobičnim humorom, a njihova popularnost u svijetu ne jenjava ni nakon snimanja filma 2004. g.

snicket

Što još reći? Ako ste raspoloženi za nešto pomalo drukčije i neobično, potražite Niz nesretnih događaja. Ili poslušajte autora i bolje potražite neku drugu knjigu.

6 thoughts on “Bolje da potražite neku drugu knjigu!

  1. Daaa… Čitala sam tu knjigu. Jako, jako mi se sviđa, prvenstveno zbog toga što to nije klasična priča, nego ona koja nema sretan kraj. Čitala sam svih 7 dijelova i svaki me sve više i više oduševljavao. Bilo je to davno… Mogla bih ponovno sve pročitati.:mrgreen:

  2. Mene je cijeli serijal jako oduševio jer nije napisan na uobičajen način. Samo ponašanje likova mi se čini jako čudnim, ali ipak jako jedinstvenim pa mi se zato svidio serijal.

  3. Čitala sam cijelu seriju dvaput, i jako mi se sviđa. Samo mi je žao što ima otvoren kraj, to ne volim kod knjiga.

    1. Vampmorana, cijeli serijal se sastoji od 13 knjiga, a samo je prvih 7 prevedeno. Možda ti se zbog toga čini da ima otvoren kraj ako si pročitala samo tih sedam.

  4. I ja sam knjigu čitala davno, ali mi je bila jako zabavna. Zanimljivo mi je kako je pisac na humorističan i šašav način ispričao tužnu priču.

Odgovori

