KNJIGA vs. FILM

Kao što se već iz naslova da zaključiti, u ovom se postu radi o vječnom pitanju:  

što više volite – knjigu ili film snimljen prema istoimenoj knjizi?

Ili vam je možda oboje podjednako drago?:mrgreen:
Pišite nam malo o svojim iskustvima…

Mi vam ovdje donosimo samo nekoliko preporuka knjiga i filmova snimljenih po njima, a na vama je da ostalim Tragačima preporučite nešto što ste sami čitali i gledali, a svidjelo vam se. Ili za što ste čuli, a pročitat/pogledat ćete ovoga ljeta.🙂

 KOKO I DUHOVI

koko-i-duhovi

Slika preuzeta s: http://www.os-sveti-petar-orehovec.skole.hr

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slika preuzeta s: http://os-igkovacic-velika.skole.hr

Priča o dječaku Koku koji danju živi mirnim životom, ali noću susreće mnogo duhova….

Autor knjige je Ivan Kušan (1958.), a redatelj filma Daniel Kušan (2011.)

HARRY POTTER

hp

Slika preuzeta s: http://lux-lucis.eu

    hp2

Slika preuzeta s: http://turntherightcorner.com

Serijal od sedam knjiga autorice Joanne Kathleen Rowling i filmova različitih redatelja o avanturama mladog čarobnjaka Harryja Pottera i njegovih prijatelja i njihovoj borbi protiv zla.

ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA

šh

Slika preuzeta s: http://lektirici.weebly.com

    šh film

Slika preuzeta s: http://os-slava-raskaj-ozalj.skole.hr

Priča o malom šegrtu Hlapiću, njegovom životu kod majstora Mrkonje i majstorice i njegovim avanturama kroz koje prolazi s prijateljicom Gitom i psom Bundašem…

Autorica knjige je Ivana Brlić Mažuranić (1913.), a redatelj filma Silvije Petranović (2013.)

KRONIKE IZ NARNIJE

kronike-narnije-svih-7-dijelova-slika-24189452

           Slika preuzeta s: http://www.njuskalo.hr

narnija film

Slika preuzeta s: http://www.tropik.ba

Serijal od sedam knjiga autora Clivea Staplesa Lewisa i filmova različitih redatelja o avanturama u izmišljenoj zemlji Narniji punoj životinja koje govore, mitskih bića i čarolije…

To su bila naša četiri prijedloga, dva hrvatska i dva strana, a sad je red na vama…🙂🙂🙂

9 thoughts on “KNJIGA vs. FILM

  1. Ponekad film ponekad knjiga. Npr. film Kronike iz Narnije me oduševio, a knjigu još nisam pročitala. Isto je i sa šegrtom Hlapićem samo obrnuto. Dodat ću još nešto. Postoji i film Zlatni kompas, snimljen po knjizi. Oboje su odlični, iako sam ja pročitala sam prvi dio serijala.

  2. Mesni je bolja knjiga jer uvijek se u filmu nesto izmjeni,pogledala sam sve filmove s Kokom i druzinom,a nisam samo procitala Koko i duhovi hah. Moja prijateljica Tesa koju sam upoznala u kampu pridruzila se toj druzini u zagrebu gdje su snimili novi film Ljubav ili smrt i bude izaso u 11. mjesecu i preporucujem vam da pogledate🙂 Mislim da ima i knjiga no nisam sigurna😉

  3. Meni je uvijek bolja knjiga. Gledala sam 6. dio Harry Pottera kao film nakon što sam pročitala knjigu i smatram da film užasan. Moja prijateljica koja nije čitala knjigu je sa mnom gledala i jedva je skužila o čemu se radi…😦 ;(

  4. Iako knjige obožavam, nisu mi ni filmovi loši. Ali sve ovisi o tome kako je film napravljen. Nekad promjene previše stvari, nekad ne objasne dobro neke stvari pa su ljudi koji nikada nisu čitali knjigu malo zbunjeni, a nekada su filmovi stvarno dobri i onda nadopunjuju knjigu i doprinose cjelokupnom doživljaju neke priče. Ali mislim da mi se još nikada nije dogodilo da mi je neki film bolji od knjige, eventualno je jednako dobar kao i knjiga. 🙂
    P.S. Sjetila sam se jednog domaćeg filma koji mi je bio skoro pa i bolji od same knjige. Dnevnik malog Perice. Knjiga je bila jako zanimljiva, ali na ekranu sve izgleda još smješnije. Pogledajte obavezno ako još niste.

  5. Bolja mi je knjiga od filma. Za lektiru sam imala Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Gledala sam i taj film ali mi je bio jaaaako dosadan. Prvo pričaju, a onda šetaju i tako cijelo vrijeme. Imala sam osjećaj da taj film traje tri sata. Zapravo je trajao sat i četrdeset minuta

  6. Meni u većini slučajeva knjiga ima jedan plus više nego film. Ne sviđa mi se u filmovima to što se posve razlikuju od knjige i to što ne idu redoslijedom kako je u knjizi napisano nego idu svojim (valjda zato i postoje filmovi) npr. ne znam točno koji nastavak filma Gregov dnevnik (mislim da je bio 2., ali nemojte me držati za riječ) se užasno razlikuje od knjige po kojoj je nastao film. Ja ću odabrati Koko i duhovi, knjiga i film su mi stvarno jednako dobri makar isto ima nekih promjena i sl. I evo, barem kod mene malo više prevlada knjiga nego film, premda isto volim gledati filmove.:mrgreen:

  7. Više volim knjige nego filmove, iako mi ni filmovi nisu loši. Gledala sam film Koko i duhovi i moram reći da me oduševio, ali mi je knjiga bolja. Serijal o Harryju Potteru pročitala sam 2 puta i bolji mi je od filmova, ali i njih volim. Šegrta Hlapića sam čitala, ali nisam gledala film iako mi djeluje obećavajuće. Od Kronika iz Narnije čitala sam samo Čarobnjakov nećak, a film nisam gledala tako da nemogu ništa tvrditi.

  8. Šegrt Hlapić:film je bolji,
    Vlak u snijegu:knjiga,
    Eragon:knjiga je puno bolja jer u filmu nema dovoljno opisa,
    Tajanstveni otok:film je puno bolji.

Odgovori

