ZAKLJUČNA OCJENA

Čitate li i vi Stinea? Ja ga naprosto gutam. Do sada sam pročitao već desetak njegovih knjiga. I sve su mi napete i zanimljive. Jednu od njih odlučio sam predstaviti i vama. Tatatataaaaa:

zakljucna_ocjena
slika preuzeta s: http://www.gkc-petrinja.hr

Iz sadržaja: kraj školske godine se bliži kraju i utrka za najboljeg maturanta između Lily Bancroft i Grahama Princea se zahuktava. Ulog je ogroman, dobitnik dobiva stipendiju poznate gimnazije i oboje će za pobjedu učiniti sve. I dok Graham niže petice jednu za drugom, Lilyna četvorka iz prirodne znanosti prijeti uništenju njezinih snova. No, profesora Rainera natjecanje nimalo ne zanima i Lily se sprema na sve kako bi ga nagovorila da promjeni mišljenje i podigne joj ocjenu. Ubrzo profesor Rainer stradava u sumnjivim okolnostima. Iako Lily nema ništa s tim, ne može zaustaviti šaputanja kao ni prijeteće telefonske pozive kasno u noć.

Dojam o knjizi: knjiga mi se svidjela zato što je baš onako ‘tinejdžerska’. Najnapetiji događaj mi je bio kada je Scott nagovorio Lily da nazove Julie u tiskarnicu kako bi on mogao ubiti Julie na isti način kao i … ( ne želim vam sve otkriti morate nešto pročitati i sami:mrgreen: ). Najtužniji događaj mi je bio kada su sve sumnje ‘padale’ na Lily, čak su i njezini najbolji prijatelji sumnjali na nju. Jedino što mi se ne sviđa u knjizi što malo prenaglo završava, ja bi dodao još nekih dvadesetak stranica🙂 .

Preporuku napisao: tragač Maky🙂

2 thoughts on “ZAKLJUČNA OCJENA

  1. Čitala sam tu knjigu, kao i većinu njegovih. Slažem se oko toga da baš nema kraja, ne samo u toj, nego u svim njegovim knjigama.

  2. Ja sam prije samo čitala Stinea jer su njegove knjige moj naj draži žarn. I ovu sam čitala, i bila mi je super. Fora je, ali se ja slažem s Makyjem i lorenom2000. Malo pre naglo završi😕

Odgovori

