Upoznavaonica :)

Nakon više od 4 000 komentara u Družionici – upoznaj se🙂 odlučili smo od jedne kategorije napraviti dvije. U popularnoj Družionici🙂 nastavit će te se družiti, bolje upoznavati i širiti prijateljske vibracije, a u novoj kategoriji novoskovanog naslova Upoznavaonica🙂 predstavljat će se članovi kod pristupanja Blogu.

Evo prilike svima, starim tragačima da se ponovno predstave, novim da se prvi put predstave tako da se svi trenutno aktivni članovi Tragača bolje upoznaju ;)!

Upute novim Tragačima:

Nakon što ispuniš pristupnicu, vrijeme je da se predstaviš ostalim Tragačima u Upoznavaonici🙂.

Napiši nekoliko rečenica o sebi: iz koje si knjižnice, koliko imaš godina, kakve knjige najviše voliš čitati (smiješne, bajkovite, pustolovne, ljubavne …), koji ti je najdraži književni lik, voliš li čitati lektire i tako dalje – reci nam sve što želiš🙂.

Nek se zna😉 – knjižničarke koje vode klub su: Alica u Zemlji čudesa, Josy_fine,  Vjetropirka, kristinaunique, knjiznicarkauoblacima i MaryTheBookFairy :)!

96 thoughts on “Upoznavaonica :)

  1. Bok svima, ja sam Marko. Na tragače sam se prijavio više od godinu dana ali nisam baš bio aktivan. Pa da se opet predstavim. Ja sam Marko, živim u Bjelovaru imam 12 godina. U slobodno vrijeme čitam knjige, gledam filmove i igram igrice. I eto to je to ukratko od mene.😀

  2. Bok svima. Ja sam Antonija, imam deset i pol godina i jako volim čitati. Ja sam nova i jako se veselim što sam postala član tragača.👍😅😜😘

  3. Bok Elena želim ti poželjeti dobrodošlicu. Sviđa mi se da pišeš knjige,ja ih obožavam čitati , a i obožavam pisati priče i sastavke . Kad sam vidjela da pišeš knjige odmah sam te željela upoznati i pitati koji žanr najviše voliš pisati .Bok i nadam se tvom brzom odgovoru.

  4. Zdravo svima! Ja sam Anja, imam 10 godina i dolazim iz Tuzle. Učlanjena sam u jedinu knjižnicu u našem gradu- NUB “Derviš Sušić”. Volim čitati avanturističke priče, uzbudljive knjige i detektivske romane. Po meni svatko sebi treba birati lektiru, jer ja sam jedna od onih koji baš i ne vole klasike. Moji najdraži likovi iz knjiga su: Harry Potter, Marta Smart, Ben (baka Gangster)… Nadam se da ću postati tragač, jer bi zabavila sebe i ostale oko mene!

    1. U ime svih Tragača želim ti dobrodošlicu na našem čitateljskom blogu🙂 . Čini mi se kako si prva prijavljena Tragačica koja živi izvan Hrvatske. To nas jako veseli i radujemo se međusobnom upoznavanju i zajedničkom druženju. Primjetit ćeš kako u tvojoj objavi nema prezimena i to je iz razloga što prema pravilima pisanje prezimena nije dozvoljeno, pa je ono izbrisano. Savjetujem da pročitaš Blog-bonton: https://traganje.wordpress.com/blog-bonton/

  5. Pozdarav,ja sam Rinesa i upravo sam završila 5 raz. i idem u Osnovnu školu Ivana Gorana Kovačića.Također volim jako čitati i više puta sam išla na natjecanja iz čitanja na glas.

  6. Bok! Ja sam Rebeka. Živim blizu Pule u selu Barban. Najviše volim čitati knjige. Koje? Pa, odgovor je vrlo jednostavan: Od Sanje Polak i Sanje Pilić. Najviše volim čitati Dnevnike Pauline P. Završila sam drugi razred. Volim školu. Doma pišem priče i igram igrice na kompjuteru.

  7. Bok! Ja sam Asja. Živim u Sisku. Imam 11 godina. Završila sam peti razred. Učlanjena sam u Narodnu knjižnicu i čitaonicu u Sisku. Jako volim čitati knjige, bilo kakve, meni su sve zanimljive. Preko ljeta imam dosta vremena pa u tjednu pročitam oko pet knjiga. Jučer smo u našoj knjižnici osnovali ljetni čitateljski klub “Ključ čitanja”. Tamo smo i razgovarali o ovom blogu koji mi se jako sviđa.

  8. Bok! Ja sam Ivano. Živim u Bjelovaru Idem u 3.razred. Jako volim čitati knjige. Moja najdraža knjiga je Kapetan Gačeša. U slobodno vrijeme slažem lego kockice.

    1. Bok knjiguljupče Ivano i doborodošao među tragače za dobrim knjigama. Nadamo se da si već koju dobru knjigu i sam pronašao i da ćeš nam ju preporučiti za čitanje na nama najdražem blogu Tragači.🙂

  9. Bog. Ja sam Dorian iz Šibenika. U slobodno vrijeme čitam i pjevam. Učlanjen sam u Gradsku knjižnicu u Šibeniku. Najviše volim čitati detektivske romane, ali volim i sve ostale knjige. Pozdrav iz Šibenika

Odgovori

