Natjecanje u pisanju priče – FINALE se smiješi…

Rezultati polufinalnog glasovanja:

  • lorena2000: Priča jedne lampe – 26 bodova
  • Megi: Plaža u srcu26 bodova
  • auroraspoti: Pustolovina krijesnice 17 bodova

U finalno natjecanje potpuno izjednačeno idu:

lorena2000

i

Megi

Čestitamo!🙂

Od ovog trenutka počinje 3. krug natjecanja – finale!!!

Pravila finala / 3. kruga natjecanja:

  • Tragačice finalistice moraju objaviti novu priču najkasnije u ovaj četvrtak (17. srpnja).
  • Priču objavljuju u komentarima ispod ovog posta.
  • Priča mora imati naslov.
  • Post za glasovanje bit će objavljen kad Tragačice finalistice objave priču, a najkasnije u petak 18. srpnja.
  • Finalno glasovanje traje od petka (18. srpnja) do nedjelje (20. srpnja).
  • Titulu Tragača Pričopisca osvojit će autorica priče koja dobije više bodova i kojeg proglašavamo u ponedjeljak 21. srpnja.

lorena2000 i Megi – neka inspiracija bude s vama!

P.S. Natjecanje u pisanju priče osmislila je cats, a knjižničarke su samo malo dopunile🙂.

26 thoughts on “Natjecanje u pisanju priče – FINALE se smiješi…

  1. Pa, evo moje priče!

    KNJIGE
    Knjige su posebne stvari. Nisu žive, ali ipak zrače životom.
    Miris knjiga je zamaman.
    Bile one stare ili nove, mirišu fino i privlače čitatelja.
    Kada se dobije neka knjiga, ona se jednostavno treba pročitati.
    Dok se okreću njihove stranice, osjeća se duša knjige.
    Tekst u knjizi sastoji se od riječi i rečenica.
    Svaka nova riječ uvodi čitatelja u svijet mašte koji sam gradi i zamišlja.
    A kada se cijela knjiga pročita, bude bačena na neku policu, potpuno zaboravljena.
    A ne, ne.
    Nećemo knjigu samo tako zaboraviti, čitat ćemo je iznova, veseleći se svakoj stranici, svakom redu, svakoj riječi.
    A kada prođu mnoge godine, kada se već potpuno zaboravi knjiga iz djetinjstva, uzet ćemo je u ruke.
    Otrest ćemo prašinu s nje, možda je i oribati krpom.
    Otvorit ćemo prvu stranu, pročitati datum i nasmiješiti se.
    Prvo, drugo, treće, četvrto, peto, šesto, sedmo poglavlje, koliko god ih ima, pročitat ćemo ponovno.
    Puno brže nego prije.
    Nismo više djeca u cvijetu mladosti, nećemo ih čitati previše uživljeno.
    Bez ushita na napetom dijelu, bez straha, veselja i tuge diljem knjige.
    Ali ipak, sa srcem.

  2. Petak je ujutro, a finalistica lorena2000 još nije objavila svoju priču. Tragači nadam se da ćete se složiti samnom i pružiti loreni2000 priliku da u toku današnjeg dana objavi svoju priču, iako je to trebala učiniti do jučer. Post za glasanje je spreman, pa glasati možemo početi čim lorena2000 objavi svoju priču.

  3. Dobro te čini sretnim

    Trebao je to biti sasvim običan ljetni dan, koji, znate, ne prođe tako brzo kao što imate osjećaj dok radite nešto iz čiste dosade. Za promjenu od monotonog ljenčarenja uz kompjuter i televiziju, tog sam dana odlučila izaći u svijet (pa nije baš da je pusta uvala neki svijet, ali bliže je pojmu postojanja i uživanja u životu nego od naše digitalne sadašnjice). Kao što pretpostavljate, otišla sam na plažu, ali ne gdje ima ljudi, jer zbog silne okupacije internetpm nisam ni kupaći stigla kupiti, nego na plažicu iza gomile ljudi. Bila je potpuno u hladu zbog litice koja je dijelila tu mrtvu i onu živu plažu preko puta. Sjela sam na hladno kamenje i tek tada zapazila da je iza stijene u moru netko. Ili mi se čini. Ipak, ionako nisam imala šta raditi, pa sam krenula provjeriti što je to što me čini tako nervoznom. Bio je to mali dječak, pognute glave. Bio je mokar u odjeći, a kad me ugledao prekrižio je ruke i upitao me-Je li te moja mama poslala?-
    Zbunjeno sam to zanijekala, a zatim ga upitala što radi ovdje, tako u robi i sam.
    Isprva je oklijevao, a zatim je opustio ruke kao da želi reći- U redu-, a zatim mi objasnio svoj problem.
    – Trebao bih se odseliti danas sa svojim roditeljima. Daleko. Ja to ne želim. Ne želim ostaviti svog psa, prijatelje, školu, uspomene.- rekao je to brzo, a zatim se naslonio na stijenu, vjerovatno se nadajući da ću ga ostaviti na miru. Ali nisam mogla to učiniti.
    – Znaš, nije sve u životu onako kako želiš, onako kak se nadaš da će biti. Ali moraš to poštovati jer ništa nije savršeno, a jednog dana ćeš shvatiti koliko si sretan sa onime što imaš. Naći ćeš nove prijatelje, gle. Ja sam imala prijateljicu bez koje nisam mogla ni dana, a ona se odselila. Čujemo se svaki dan, pobogu, danas možeš imati sve što želiš koliko je sve napredno. Ne boj se ničega.-rekla sam mu.
    – Zašto bih tebe trebao slušati? Tko si ti?-
    – Čovjek kao i svatko drugi. Svi smo mi isti, i zato je tako lako upasti svugdje,gdje god želiš. Trebaš otići. Tamo su možda djeca koja trebaju nove prijatelje. Zar ne želiš da svi budu sretni?- ponovno sam pokušala.
    I iznenada, dječak je izašao iz vode i krenuo se penjati na stijene kako bi došao na cesticu. Kad je stigao, pogledao me i nasmiješio se.
    Isplati se izaći iz kuće.

  4. Lorena2000, nemam komentara ova priča je stvarno cool, i ima jako dobru pouku, u redu finalistice… Krećem sa ocjenjivanjem.
    Megi, Knjige- 4
    lorena2000, Dobro te čini sretnim-6
    Eto, to je to od mene:mrgreen: .

  5. Bit će mi teško odlučiti kome dati više bodova. Pa ću ovako:
    Megi, Knjige- 5 🙂
    lorena2000, Dobro te ćini sretnim- 5 🙂
    Nadam se da ste zadovoljne! 🙂

  6. Lorena2000, nemam komentara ova priča je stvarno cool, i ima jako dobru pouku, u redu finalistice… Krećem sa ocjenjivanjem.
    Megi, Knjige- 4
    lorena2000, Dobro te čini sretnim-6
    Eto, to je to od mene:mrgreen: .

Odgovori

