Pogled unatrag

Na prijelazu s kraja jednog perioda na početak nove avanture uvijek je  zanimljivo baciti pogled unatrag… Ne, ne najavljujemo kraj bloga, nego se bliži kraj školske godine!😛

Zbog toga smo malo nostalgični pa idemo baciti pogled u prošlost našeg bloga!🙂 Moglo bi bit’ jako zanimljivo podsjetiti se nekih daaavno pročitanih knjiga, zar ne?:mrgreen:

Prva knjiga koju smo predstavili i o kojoj smo raspravljali bila je:

mihelcic_pustolovine
više o knjizi saznat ćeš klikom na naslovnicu😉

Tragačica Matovilka je o njoj tada napisala:

Arno mi je jako sladak i sipatičan. Knjiga mi se sviđa
(svaka čast piscu). Volim kada je u knjigama prikazana ljubav čovijeka i životinje. Jako je lijepo imati prijateljstvo sa životinjom. Također mi se svida to što glavni lik makar je bio zlostavljan nikad nije agresivno uzvraćao. Glavni je lik bio dobra srca, to mi se sviđa. 

Napišite nam: Sjećate li se još ove knjige? Čime vam se to urezala u sjećanje?

Šest mjeseci kasnije družili smo se s lučkim mačkama:

Sepulveda_0001
više o knjizi saznat ćeš klikom na naslovnicu…

Tragačica lorena 2000 komentirala je ovako:

Pomalo tužna, intrigantna, simpatična i dakako, zanimljiva- knjiga od koje ne možete odustati!

Knjiga nas je tada potaknula na razmišljanje o našem okolišu… Sjećate li se eko-krilatica koje ste pisali?! Bacite pogled: Eko poziv tragačice Cool Peace.

No, bavili smo se mi i drugim ozbiljnim temama kao što je na primjer početak puberteta😉 : 

godina-bez-zeca
ako želiš znati više klikni na fotku🙂

Pričali smo tada o tome koliko vjerujemo piscima i o tome treba li škola biti na prvom mjestu

Napišite nam: što danas mislite o tim temama?

 

 

 

Tragajte slobodno i sami po prošlim postovima i komentarima, a sve što vam pritom padne na pamet podijelite s nama ostalim Tragačima🙂.

I da, uhvati li vas inspiracija prepustite joj se i slobodno pišite komentare na sve stare postove😉 !

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

4 thoughts on “Pogled unatrag

  1. Pustolovine Arna i Điđija urezala mi se u sjećanje upravo po prijateljstvu dječaka Arna i psa Điđija. Priča o gaelebu i mačku koji ga je naučio letjeti doista je dobra knjiga. Uživala sam čitajući pustolovine mačaka na putu do toga da nauče galebicu letjeti. Sjećam se naših eko krilatica iako nisam napisala niti jednu. Godina bez zeca me nije baš jako oduševila. Priznajem, očekivala sam više. Ali bila je za prolaznu ocjenu.
    :mrgreen:

  2. Knjige se sasvim dobro sjećam.
    Knjiga mi se urezala u pamćenje zbog prijateljstva čovjeka i životinju, tj. Arna i Diđija.
    Mnogi su poput Arna (Arno je zapravo sam jednom to napravio) zlostavljali i zlostavljaju životinje, pa zato mislim da svatko može naučiti nešto iz ove knjige.

  3. Knjiga Priča o galebu i mačku koji ga je naučio letjeti mi je jedna od najomiljenijih knjiga i dan danas pa mi se stoga iznimno svidjela.
    Sjećam se eko krilatica i nisam napisao niti jednu.
    Knhigu Godina bez zeca nisam pročitao.
    Koliko vjerujemo piscima? Ako je priča u stvarnosti i bez čudnih događanja, možemo vjerovati piscima da se priča dogodila, ali i nemoramo.

  4. Trebala bi biti škola na prvom mjestu? Što se tiče naše budućnosti, bi.
    Ali mislim da ima nekih bitnijih stvari od škole, poput zdravlja i sreće u obitelji, ali to ipak ovisi o školi, a i škola o tome.

Odgovori

