Tragačka preporuka: Amulet iz Samarkanda

naslovnica knjigeNathaniel je sramežljiv i odlučan dječak. Živi u svijetu čarobnjaka i pučana. Djeca s darom magije odvoje se od svojih obitelji i postaju čarobnjački učenici. Samim čarobnjacima nije dopušteno imati svoju djecu da se ne bi stvorile dinastije. 

Nathanielov učitelj Arthur Underwood misli da je Nathaniel nesposoban i glup, a Nathaniel isto to misli o njemu.😉

Izvor moći čarobnjaka su demoni koje prizivaju s Drugog Mjesta te im daju naredbe koje ovi ne mogu odbiti izvršiti. Nathaniel, u želji za moći, prizove moćnog džina Bartimeja te mu naredi da od jednog od najmoćnijih čarobnjaka ukrade Amulet iz Samarkanda. No, grdno je pogriješio odabravši arogantnog, razmetljivog i drskog Bartimeja za taj pothvat…

Odmah sam se zaljubila u knjigu! Zbog originalnog svijeta i zapleta, urnebesnih trenutaka te ponajviše zbog Bartimejeve osobnosti koja me odmah oduševila. Postala sam pomalo ovisna. Najviše mi se svidio neprestani humor u djelu (i kad kažem neprestani, to i mislim; fusnote su mi bile najsmješnije).

Srećom, Amulet iz Samarkanda je tek prvi dio Bartimejeve trilogije. Drugi dio se zove Golemo oko, a treći Ptolomejeve dveri. Postoji i još jedna knjiga o Bartimeju izvan trilogije: Solomonov prsten.

Knjigu bih svakom preporučila. Svaki će se čitač sigurno oduševiti!🙂

~ Johanna Fox

 

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

One thought on “Tragačka preporuka: Amulet iz Samarkanda

  1. Čitala sam ovu knjigu, tj. pročitala sam sve knjige iz Bartimejeve trilogije i bile su mi preeezakon. Odlično mi je kako pisac, za razliku od nekih nije izgubio maštu i postao dosadan ili se počeo ponavljati nakon prve knjige. Nekako je uvijek uspijevao smisliti nešto novo što će nasmijati i zabaviti čitatelje.Također je vrlo vjerno prikazao svoje likove i njihove osobnosti. Definitvno je preporučam svima!!!

Odgovori

