Sjeća li se itko Matilde??

Dragi Tragači,

neki od vas su prije dosta vremena čitali knjigu Roalda Dahla Matilda. E, pa nedavno ju je pročitala i naša nova Tragačica pod nadikom odlikašica i evo kako joj se svidjela… za one koji još nisu upoznali tu čudesnu djevojčicu koja, baš kao i mi, voli knjige i čitanje – možda vas odlikašica nagovori da knjigu posudite u svojoj knjižnici.😀

matilda

Pročitala sam knjigu pod naslovom Matilda te mi se jako svidjela. Najviše mi se svidio lik djevojčice Matilde koja je bistra, mudra, snalažljiva, inteligentna i jako načitana.Također je i slobodna jer ne sluša roditelje, hrabra i odlučna jer zna što hoće i svjesna loših navika svojih roditelja, i to mi se kod nje sviđa. Osobine koje dijelim s njom su mnoge: pamet, snalažljivost i ljubav prema čitanju.

Potpuno suprotne osobine od Matildinih imaju njeni roditelji, oni su nepismeni, zli, zlonamjerni i neodgovorni. Svakako su zaslužili mnoge Matildine kazne. A, te Matildine kazne za roditelje bile su mi smiješne i zabavne i uživala sam čitajući ih. Ravnateljica škole u koju je išla Matilda, Grozobradica, bila je zla i opaka. Da sam bila na Matildinom mjestu, zalijepila bih je za stolicu superljepilom.

Matilda je bila vrlo pametna te je svojom pameću činila čuda. Najljepše i najdraže Matildino čudo mi je kad je očima digla kredu i na ploči napisala poruku ravnateljici da preda gospođici Slatkić kuću i nasljedstvo.

Ova knjiga mi se jako svidjela i preporučila bih je svima da je obavezno pročitaju!!!

napisala: odlikašica

4 thoughts on “Sjeća li se itko Matilde??

  1. Knjigu sam pročitala dva puta… davno. Ali još mi je uvijek svježe u sjećanju. Vlim ovu knjigu i volim Matildu kao lik jer je jako snalažljiva, mudra i voli čitati. Zabavila sam se čitati Matildu i dijelim mišljenje s tobom, Odlikašice. Jako si lijepo ovo napisala i potaknula si me da pročitam knjigu i treći put.

  2. Knjigu sam pročitala jedanput prije par godina. Jako mi se svidjela. Slažem se sa Žvaks, Odlikašica je ovo stvarno super napisala. Mislim da ću knjigu pročitati još jednom.🙂

Odgovori

