Nabor u vremenu

Dragi Tragači,

veljaču započinjemo jednom novom preporukom.

Naslov ove knjige zainteresirao me je čim mi je došla u ruke. Odlučila sam ju pročitati, i isplatilo se!

nabor_u_vremenu_rgb-max

Knjiga govori o šesnaestogodišnjakinji Meg, koja živi s mamom, desetogodišnjom braćom blizancima (Sandy i Dennys) te sa svojim najmlađim bratom Charlesom Wallace. Njihov tata je nestao prije više od godine dana, te su jako zabrinuti. Meg se ne može uklopiti, baš kao ni Charles. No, sve se mijenja kada u njezino susjedstvo dolaze tri čudne gospođe… Gospođa Štoštica, gospođa Tkoštica i gospođa Gdještica odvesti će brata, sestru i njihovog novog prijatelja Calvina na putovanje koje nikada neće zaboraviti…. Putovanje vremenom.

Knjiga mi se svidjela zbog toga što priča slijedi svoj tijek, dok se usput događaju razni smiješni momenti. Sve se događa u različitim svjetovima i vremenima, što knjizi daje dodatnu napetost. Kada sam ju pročitala, dobila sam nalet inspiracije. Zamislite kako bi samo bilo gledati događaje iz prošlosti s druge strane galaksije! U mašti sam proputovala na drugi kraj svemira i natrag, a mogli biste i vi. Zato mislim da bi vam se knjiga svidjela.

Zajedno sa svoja tri nastavka, ova knjiga čini “Vremenski kvartet”. Nažalost, mislim da ostali dijelovi još nisu prevedeni na hrvatski.

Čitajte, uživajte i javite mi svoj dojam!😀

Napisala za vas vaša vampmorana 

3 thoughts on “Nabor u vremenu

  1. I ja sam ju čitala na klubu čitatelja, samo je se ne sjećam baš najbolje jer je to bilo jako davno i u međuvremenu sam pročitala još puuuuno knjiga. Ali, ipak se sjećam da mi se knjiga svidjela.
    Preporučila bih ju svim ljubiteljima SF-a, iako mislim da bi mogla privući i širu publiku.
    Knjiga je domišljata, zabavna i uzbudljiva. Vjerujem da bi se mogla svidjeti i ostalim tragačima.

  2. Kao što je Vamporana lijepo rekla u uvodnoj rečenici, naslov mi se čini jako zanimljivim, a i naslovnica mi se sviđa. Inače više volim fantastiku, ali čitam povremeno i SF. Svakako bih željela pročitati knjigu. Posebno zbog putovanja kroz vrijeme koje mi je uvijek bilo jedna od dražih tema.🙂

Odgovori

