Strašna vila u Groznoj šumi

vila

Dragi Tragači,

na početku ove godine, htjela bih vam preporučiti knjigu Strašna vila u Groznoj šumi. U ovoj priči likovi su: vila, jež, medvjed, sova… (dalje odgonetnite sami kada pročitate priču😀 ). Htjela bih vam preporučiti ovu knjigu jer je vrlo zanimljiva i poučna. Poučila me da se moram dobro odnositi prema svojim prijateljima.

Htjela bi vam nešto reći o piscu ove knjige: JANA BAUER, književnica za djecu, urednica i prevoditeljica rođena je 1975. godine u Ljubljani gdje i živi sa svojim sinom i mužem. Završila je Akademiju za dramsku umjetnost i film u Ljubljani. Pisati je počela jako rano, a njezina knjiga Istjerivač vještica u Sloveniji je bila uvrštena među najbolje knjige za mlade čitatelje 2003. godine.

Nakon što sam vam rekla nešto o spisateljici, sada bih vam citirala i moj najdraži dio teksta:

Te oblačne subote prema Groznoj je šumi letjelo nešto čudno. Doista čudno.

“Bomba”, uzdahnula je vjeverica kad je pogledala u nebo.

“Nosi je k nama”, odjurila je ravno sovi.

“Bomba”, vjeverica je, sva izvan sebe, pandžicom zamahnula prema nebu.

“Ovo je kraj! Zbogom, Grozna šumo!”

Također mi se sviđa i ovaj ulomak:

“Vraže napuhani!” mala je stisnula šaku i priprijetila prema krošnjama u kojima se njihao vjetar.

“Imaš sreće što sam u čajniku bila ja, a ne moja prabaka, da znaš. Pretpostavljam da se nju ne bi usudio tako izudarati. Prokletstvo! Zgrabila bih te za rep i odvezala ti sve čvorove!”

Preporučujem vam da posudite ovu knjigu jer svašta možete naučiti iz nje te da izdvojite malo vremena i pročitate ju. Ovo je nova knjiga koju je moja Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci tek dobila.

Preporuku napisala: Tragačica Jagodica Bobica

5 thoughts on “Strašna vila u Groznoj šumi

Odgovori

