Moja slavna prijateljica

moja slavna prijateljica - za tragačeKnjigu Moja slavna prijateljica napisala je Ivana Guljašević, spisateljica puno poznatija po slikvnicama i pričama za malu djecu, a ovaj prvi roman za veću djecu pokazuje da bi mogla postati poznata i po njima. 

Lorena i Mia najbolje su prijateljice od rođenja. Žive u istoj zgradi te svaku slobodnu sekundu provode zajedno sve dok Lorenin otac ne dobije posao u jednoj diskografskoj kući. Lorena postaje slavna: dobiva karte za koncerte, izdaje svoj CD… Njih dvije se sve više udaljavaju jer se Lorena promijenila i izdala njihovo prijateljstvo.

Ovom zanimljivom pričom književnica nam poručuje da se borimo za pravdu i da ne dopustimo drugima da nas povrijede. Tijekom čitanja razmišljala sam da Lorena iskorištava Miu i da to nije pravo prijateljstvo. Zanimljivo je bilo to što se na kraju Mia sretno zaljubila u novog dečka iz razreda i bila je sretna nakon puno mjeseci samoće i neprihvaćanja od ostalih učenika u školi. Na kraju su Lorena i Mia prekinule svoje dugogodišnje prijateljstvo, a Mia je prijateljicu pronašla u svojoj baki koja ju je uvijek slušala i podržavala.

Ovu knjigu preporučujem svima, zato što nam govori o ljubavi i prijateljstvu, kakve ne bi trebale biti i kakve bi trebale biti, a ima i zanimljive zaplete koji jedva čekaju da ih otpletete!

Preporuku napisala: tragačica Njuškolizac

10 thoughts on “Moja slavna prijateljica

  1. bmbankica
    ova knjiga mi je odlična, pročitala sam je u jednom dahu. Preporučila bih je svakom čitatelju zato što nas potiče da razmislimo koje se vrijednosti jedne osobe nikako ne bi trebale zaboraviti. Materijalno nije uvijek glavni dobitak, bitno je ono kakav si u duši, tvoje emocije, razmišljanja i pozitivni stavovi. U današnje vrijeme, nažalost, mnogi zaboravljaju na te osobine. Autorica je na jednostavan ali mudar način htjela pribiližiti svojim čitateljima probleme jednog prijateljstva. Jedno veliko prijateljstvo završilo je zbog slave, moći i poznanstva. No je li vrijedno toga? A tko zna, možda to i nije pravo prijateljstvo, kada zaboraviš nekoga radi moći i slave? Toplo preporučam svima, a Ivani sve pohvale i tražimo još tako dobrih naslova!Oduševljena sam.

Odgovori

