Sreća, sreća…

Što je sreća? – upitao sam mamu.

Ti si moja sreća – odgovorila je.

Što je sreća? – upitao sam starijeg brata.

Sreća je kad me pustiš na miru – odbrusio je.

Nisam odustajao.

Zdravlje je sreća – rekla je baka.

Imati Barbiku i voziti bicikl – izjavila je susjeda Eva.

Dobar roštilj i puno slobodnog vremena je sreća – izjavio je Evin tata.

Da, sreća je različita i stalno se mijenja. Uhvatljiva je i neuhvatljiva u isto vrijeme. Jučer sam bio sretan jer sam sreo Teu. A danas sam bio sretan jer me učiteljica nije pitala matematiku.

Ulomak iz knjige Sanje Pilić “Zar baš moram u školu?”

Hej, Tragači!

polako, sli sigurno, stigli smo i do posljednjeg ovomjesečnog posta. Nadamo se da vam se sviđa ovaj sretni citat.😀 Kako mi volimo postavljati i pomalo filozofska pitanja, a ovoga mjeseca nismo vam postavili još nijedno, došao je red i na jedno upravo takvo.

😀 ŠTO JE ZA VAS SREĆA?😀

A kad smo već kod filozofa i sreće, poklonit ćemo vam nekoliko njihovih mudrih izreka:

😀 Čini ono čime ćeš postati dostojan da budeš sretan.😀 Immanuel Kant

😀 Kalup sreće čovjek drži u svojim rukama.😀 Francis Bacon

😀 Ne zavisi od tebe hoćeš li biti bogat, ali zavisi od tebe hoćeš li biti sretan.😀 Epiktet

Vaš je sljedeći zadatak da i vi napišete barem jednu, a, ako ste raspoloženi, možete i više, mudrih izreka o sreći. Ne moraju to biti izreke slavnih filozofa, mogu biti čak i vaše vlastite, mogu biti bilo čije, bitno da vam se sviđaju i da ih želite podijeliti s ostalim Tragačima.

Uživajte, budite sretni i veseli i upamtite:

😀 SREĆA JE U MALIM STVARIMA!😀

13 thoughts on “Sreća, sreća…

  1. Za mene je sreća moja obitelj i prijatelji moja sreća su i majčine oči.Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava.

  2. Kažu da je sreća odlika svakoga čovjeka koji želi biti zadovoljan u svojem životu.
    Sretan čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava.

  3. Pa, da ja malo krenem filozofirati, sreća je kad smo pored naših voljenih, kada imamo sve što nam treba da budemo sretni…😉🙂 Mi zapravo imamo sve da budemo sretni, ali rijetki tako gledaju na to. Npr., za mene je sreća biti pored mojih roditelja, da saznam za neki test, a ne da saznam u školi pa moram štrebat (vjerujte mi, to je često)… Ima raznih varijanta i poanti sreće. Ima sreća kao pozitivan osjećaj kada samo sretni i kada nam je ugodno u našem okruženju i sreća pod slučajnim okolnostima koje nam pašu.🙂 Evo što ja mislim.😄🙂

  4. Pa, ako se mene pita, mogle bi se razdvojiti dvije vrste sreće, ako ne i više njih. Postoji prava sreća, kada je netko zbilja i istinski sretan, i obična prolazna sreća koja ne traje dugo i lako ju je raspršiti. Prolaznu sreću možeš pronaći u smijehu i priči s prijateljima na odmoru, ali već sa školskim zvonom prestaneš o tome razmišljati, uozbiljiš se i koncentriraš na školu. Prava sreća je drugačija, trajnija, ona ne može samo tako nestati. Prava sreća je ljubav prema roditeljima, djedu i baki, braći i sestrama, čvrsto prijateljstvo i sl. Zbilja si sretan što si živ i što imaš normalan život.
    To je po mome mišljenju prava sreća.

  5. A evo i nekoliko citata:
    “Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od sebe, a malo od drugih.” Albert Guinon
    “Sreća se sastoji od izbjegnutih nesreća.” Alphonse Karr
    “U nama samima naći sreću je – teško, a negdje drugdje – nemoguće.” Agnes Repplier
    “Sreća je dobro zdravlje i loše pamćenje” Albert Schweitzer

  6. U mome zivotu sreca je najvaznija. Kada sam sretna dode mi da zagrlim cijeli svijet. Za mene je sreca moja obitelj i rodbina, moji prijatelji koji mi uvijek pomazu i moja dva slatka hrcka.

  7. Za mene je sreća biti s meni najdražim ljudima oko sebe, čitati knjige, provoditi nezaboravne trenutke u mom životu te sve vrste čokolade i općenito hrane🙂

    “Kada smo ono što zaista želimo biti – to je sreća.”- Malcolm Forbes
    “Sreća je vrlina – ne njena nagrada.”- Baruch Spinoza

Odgovori

