Knjige, knjige…

Sanja Pilić, autorica zbirke priča Zar baš moram u školu?, po kojoj tragamo ovoga mjeseca, eminentna je (tu ste riječ već naučili, a, ako ste slučajno tijekom praznika zaboravili što ona znači, brzo ju potražite u rječniku hrvatskog jezika ili online na Hrvatskom jezičnom portalu 😉 ) hrvatska književnica koja je napisala jako puno knjiga, većinom za djecu, a ponešto i za odrasle. Vjerujemo da ste mnoge od njih i sami čitali.

Ovoga tjedna odlučili smo pred vas staviti jedan pravi, tragački izazov.

Hajdemo zajedno probati nabrojati naslove njezinih knjiga, pa da vidimo do kojeg ćemo impozantnog (aha, evo još jedne riječi za traganje😉 ) broja doći.

sanja-pilić1Slika Sanje Pilić preuzeta s http://www.hrvatskiglas-berlin.com

    Mi ćemo započeti, a vi nastavite:

Fora je biti faca, zar ne?

Sigurni smo da ste među ovim mnoštvom knjiga i sami pročitali neku (ili više njih), pa nam otkrijte koje su to knjige bile i kako su vam se svidjele.

10 thoughts on “Knjige, knjige…

  1. “Hoću i ja”, “O mamama sve najbolje”, “Mrvice iz dnevnog boravka”, “Zafrkancije, zezancije, smijancije, ludancije”, “Što mi se to događa?”, Sasvim sam popubertetio”, “Jesam li se zaljubila”, “Hoću biti posebnaaaaaa!”, “Maša i gosti”, “Hej, želim ti nešto ispričati!”

    Eto, to su neke knjige koje znam. Malo sam poslužila internetom i kućnom bibliotekom. 🙂

  2. Evo nekih knjiga Sanje Pilić:
    “E, baš mi nije žao”
    “Ideš mi na živce!”
    “Što cure govore, što dečki govore”
    “Vidimo se na fejsu!”

    Neke sam vidjela na internetu, a nekih sam se sjetila jer sam ih ranije pročitala.

  3. “Mrvice iz dnevnog boravka”,”Nemam vremena”,O mamama sve najbolje”,”Vidimo se na fejsu”,”Što cure govore,što dečki govore”,”Vidiš da se moram zabavljati”,”Zafrkancije,zezancije,smijancije i ludancije”,”E baš mi nije žao”,”Hej želim ti nešto ispričati”,”Hoću i ja”,”Maša i Božić”,”Maša i gosti”……

  4. Mrvice iz dnevnog boravka, Hoću i ja, Vidimo se na fejsu, Maša i Božić, Maša i gosti, Hej, želim ti nešto ispričati, Vidiš da se moram zabavnjati.

    1. Ja osobno mislim da je Sanja Pilic jedna od najbolji djecjih pisateljica. Puno knjiga sam procitala od Sanje Pilic a, najvise mi se svida knjiga koja glasi Zafrkancije, zezancije, smijancije i ludancije

  5. Knjige su jako zanimljive i poučne iz njih se puno toga saznaje o poznatim piscima i o njihovim događajima iz prošlosti.

  6. Evo neke knjige koje je Sanja Pilić napisala:
    MRVICE IZ DNEVNOG BORAVKA
    ŽENSKE PJESME
    AH,LUDNICA
    BOBI, PAS ČUVAR
    DJED MRAZ DAROVE NOSI
    EH, BAŠ MI NIJE ŽAO
    FAKTOR USPJEHA
    FLOPI U ZOOLOŠKOM VRTU
    GLAVNI JUNAK-TINEJĐER!
    HEJ, ŽELIM TI NEŠTO ISPRIČATI!
    HOĆU BITI POSEBNAAAAA!
    HOĆU I JA
    IDEŠ MI NA ŽIVCE!
    JESAM LI SE ZALJUBILA ?
    JUPI ,DOŠAO SVETI NIKOLA
    LJUBAVI RAZLIČITE, PJESME RAZNE

  7. Mrvice iz dnevnog boravka
    Hoću i ja
    Vidimo se na fejsu
    Maša i Božić
    Maša i gosti
    Hej, želim ti nešto ispričati
    Vidiš da se moram zabavnjati
    Ideš mi na živce !
    To su samo neke price od Sanje Pilić

  8. Ovo su one koje znam:

    1.Hoću i ja!
    2.E, baš mi nije žao!
    3.Sasvim sam popubertetio
    4.Hoću biti posebnaaaaa!
    5.Zar baš moram u školu?
    6.Jesam li se zaljubila?
    7.O mama sve najbolje
    8.Vidimo se na fejsu!
    9.Što mi se to događa?
    10.Što cure govore?Što dečki govore?
    11.Hej,želim ti nešto ispričati!
    12.Ideš mi na živce!
    13.Baš sam hepi!
    14. sve Maše
    15.Mrvice iz dnevnog boravka

    Znam ih još puuuuno i obožavam njezine knjige.Imala sam ju priliku jednom upoznati. Jako je zabavna i smiješna baš kao i njezine kjige.

Odgovori

