Ljeto, ljeto…

Ah, htjeli vi to ili ne, počela je nova školska godina. Ali, sjećanja na ljeto još su uvijek jaaaako svježa, zar ne?

Nadamo se da ste u ovih nekoliko dana uspjeli razmijeniti svoje doživljaje s prijateljima iz školskih klupa, pa mislimo da bi bilo u redu da to učinite i sa ostalim Tragačima, zar ne?🙂

Nas zaista jaaaako zanima kako ste proveli svoje ljetne praznike? Jeste li bili na morima, jezerima, šumama, livadama, parkovima, igralištima…….? Ili ste, možda, u miru doma svoga čitali zaista jaaaako dobre knjige?

Dakle, prije no što svoje moždane vijuge u potpunosti usmjerite na ispunjavanje školskih obaveza, idemo se još jednom prisjetiti ovoga, kratkog, ali slatkog ljeta!😀

ljeto     Slika preuzeta s: inthecac.com

6 thoughts on “Ljeto, ljeto…

  1. Hm, odakle da počnem?
    najprije sam u šestom mjesecu išla u svatove kod strica. Bilo je jako lijepo i veselo, ali nisam plesala jer mislim da bi i nilski konj ljepše plesao nego ja. Koliko god mi ruke bile spretne i prsti vješti u tipkanju i pisanju, noge su priča za sebe. Vjenčanje je bilo u Čakovcu pa smo prespavali kod rođaka i doma se vratili sljedeći dan.
    Drugi tjedan praznika išla sam na praksu na tjedan dana kod tate na posao pa sam naučila kuhati kavu, slagati robu po policama i druge slične stvari.
    U sedmom mjesecu išli smo na more. Uz sve članove obitelji s nama su išli i sestrina prijateljica i moja sestrična koju nisam već dugo bila vidjela pa sam se s njom lijepo napričala.😉
    Na moru sam plivala, ronila i provela više sati za računalom nego što je to zdravo.
    E da, cijelo sam to vrijeme spavala vani na otvorenom na spužvi. Bilo je genijalno gledati zvijezde iz kreveta. Samo su me malo pikali komarci, ali smo postavili jednu onu svjetiljku koja ih rastjerava. Najljepši osjećaj ikad!
    Na moru sam bila oko mjesec dana, a kada sam se vratila kući išla sam s mamom na posao u njen vrtić. Baš je bilo super opet biti među malom djecom. U vrtiću je i sav namještaj jako mali (imaju čak i mali kauč) pa sam se osjećala kao Snjeguljica u kući patuljaka, a sva su me djeca zvala teta.
    Eh, da bilo je to potpuno ispunjeno ljeto. A da ne mislite da sam zaboravila, napomenut ću i da sam puuuuuuuno čitala svaki dan. Pročitala sam negdje jedanaest knjiga, tj. oko 7000 stranica.😀
    I naravno, puuuuuno sam učila cijele praznike. Ma samo se šalim.:mrgreen:
    A onda su praznici završili i ja sam se morala ponovno suočiti s mojom zakletom neprijateljicom- fizikom!

    Eto to bi bilo ukratko o mojim praznicima.😉
    Jedva čekam sljedeće.

  2. 😀 baš mi je drago da si imala tako prekrasno ispunjeno ljeto! i baš si me nasmijala, pogotovo s ovom pričom o svojim nogama😀😀 želim ti uspješnu novu školsku godinu i sreću u borbi s tvojom zakletom neprijateljicom😉

  3. Ove godine sam posjetila jedan od meni najljepših otoka . On se zove Ošljak, iako nije jako poznat meni je ostao u srcu kao otok mojeg života. Oko cijelog otika se prostire lijepa priroda koja je za svakoga čovijeka raj iz snoga. N otoku sam sa svojim roditeljima jako uživala.Ronila sam, tražila školjke i igrala odbojku sa sestričnom. No ubrzo je došla škola i moje odmaranje je postalo učenje ali nema veze i iduće godine će isto tako biti zabavno.

  4. Ovo ljeto sam posjetila grad Vodice u srcu dalmacije. Bilo je prekrasno. Na more sam išla sa tetom iz Austrije, mamom, tatom i sestrom. Proveli smo tamo dva prekrasna tjedna. Kad sam se vratila sutra dan sam dobila presretnu vijes da mi je teta rodila malu sestricnu Martu.

  5. Ovo ljeto sam posjetio Varaždin išli smo kod tetke koja je živjela na moru pa smo ostali četiri tjedna i onda smo krenuli kući bilo mi je jako zanimljivo na moru čak sam i upoznao nove prijatelje jako dobro smo se slagali jedan od njih mi je bio najbolji prijatelj sve sko djelili on se zvao Marko Toldi a ostali su se zvali Ivo, Luka, goran,Josip,Mateo i Marijan

  6. Ovoga ljeta bila sam 2 puta na mooru. Bilo je super! Svake subote i srijede išla sam sa prijateljicama u knjižnicu. Subotom smo imali vesele subote, a srijedom o vampirima. Radionice su bile pre dobre!! Jedne subote imali smo ROCK radionicu, ta mi je radionica bila najzabavnija. Bilo mi je žao što nije bila kao prošle godine radionica na kojom smo se utrkivali, bilo je cool!!!!! Na moru sam bila s roditeljem i s bratom. Bili smo na otoku Munteru. Prvi put bili smo 10 dana, a drugi put bili smo tjdan dana .
    ovo ljeto bilo mi je odlično!!!!

Odgovori

