Pišem, pišem pismo :)

Tragači, u ovom postu vas pozivamo da se obratite nekom književniku tako što ćete mu napisati pismo. Ne pravo, već virtualno pismo koje će te objaviti u svojem komentaru.  To može biti autor vaših omiljenih romana kojemu želite napisati koliko vas njegovo pisanje oduševljava ili pisac romana o kojem biste rado saznali više… nakon čitanja ostali su vam upitnici u glavi na koje vam samo autor može dati odgovor. Pismo možete uputiti i našim i stranim književnicima, a ako je riječ o ovim drugima, bilo bi dobro kad bi to pismo napisali na engleskom jeziku. Pisati možete i živima i više ne živim piscima, ali od ovih drugih ne očekujte odgovor😉. U svakom slučaju, razigrajte prstiće (onako kako to radi naša Martina), istresite iz sebe slova, riječi i rečenice i složite ih u zanimljivo pismo, budite znatiželjni i maštoviti i obavezno se zabavite🙂. Najoriginalnije pismo nagrađujemo!

pismo pišem

10 thoughts on “Pišem, pišem pismo :)

  1. Draga Sanja Pilić,
    jako mi se sviđaju Vaša književna djela:Dnevnik Pauline P. , Drugi dnevnik Pauline P. ,Pobuna Pauline P. i Gorski dnevnik Pauline P. Knjige su Vam jako maštovite i zabavne. Imam jedno pitanje: Hoćete li napisati još koju knjigu o Paulini P.?
    Odlična ste književnica i mislim da se jako trudite oko svojih književnih djela.
    Puno pozdrava!🙂🙂

  2. Ovo ja zovem odličnom idejom.😀
    A sad da malo izvježbam svoj engleski.

    Dear mister Snicket,
    I’m aware that your books doesn’t have happy ending, but still, I love them so much. Your style of writing is truly unique and even if it sounds as sad as it’s possible, I can’t stop laughing while I read it. I think your idea of A Series of Unfortunate Events is a great success and quite original. You’ve done great job with it. I appreciate your writings and can’t wait for other books to be translated.
    Keep doing the great work and send greetings to mister Brett Helquist. I love his illustrations as much as your words,
    Martina

    1. Počinila sam strašnu grešku. Present Simple! To je nedopustivo.😯
      Ispravak: I’m aware that your books DON’T have happy ending, but still I love them so much…

  3. Dear Tolkien,

    your books “The Hobbit” and “Lord of the Rings” changed my life. I didn’t read Silmarillion (yet), but I think it is great. I wish I could met you because you are so great. You will always live for me!
    Nika❤

  4. Dear J. K. ,
    Your books are awesome. My favourite books are Harry Potter books. They are very interesting and exciting. Harry Potter and goblet of fire is my favourite because it’s full of because it is full of imagination. I hope you will write more books like Harry Potter.
    Dora

  5. Dragi Christophere Paolini,
    Ja sam Gabrijel, iz Hrvatske. Ja sam Vaš najveći obožavatelj. Želio sam vam zahvaliti što ste stvorili tako lijepo književnu djelo, te Vas upitati da li će biti više od četiri dijelova Trilogije Nasljeđe? Razaaci su odlična ideja, stvorili ste odlične likove i na potpuno drugačiji način spojili zmajeve i ljude, jer u većini drugih knjiga književnici opisuju zmajeve kao zla bića i tako dalje… Nadam se da ćete stići pogledati neke od slika moje domovine Hrvatske na internetu i da će Vam se svidjeti!
    Vaš veliki obožavatelj,
    Gabrijel Ž.

  6. Dragi Ivane Kušan,
    moja najdraža knjiga je Zagonetni dječak. Likovi su bili odlični. Više mi se svidjela knjiga od crtanog filma kojega sam gledala u Cinestaru. Svidjelo mi se to što su se Mirko i Marko zamijenili. Bilo je u knjizi puno nesporazuma što mi se svidjelo. Bilo mi je još dobro što su Koko, Marijana i Tomo istraživali o nepoznatom dječaku koji je išao u dvije škole. U crtanom filmu nije bilo pola dijelova iz knjige, mislila sam da će biti malo više detalja iz knjige u crtanom filmu. Imam više najdražih likova, a među njima su Tomo, Koko i Marijana. Iz engleskog sam morala raditi prezentaciju u kojoj sam morala napisati sve o Vama i o mojim najdražim likovima. Pročitala sam i još neke vaše knjige koje su mi se također svidjele. Potrudila sam se nešto saznati o njegovim pričama za djecu. Ivan kušan napisao je romane, priče, drame itd. Priče za djevu su:Uzbuna na Zelenom Vrhu roman je napisan 1956. godine,Koko i duhovi napisan je 1958. godine, a ekraniziran je napisan 2011. godine, Domaća zadaća napisan je 1960.godine, Zagonetni dječak napisan 1963. god., a ekraniziran 2013. god. , Lažeš, Melita napisan 1965. god. , Koko u Parizu napisan 1972. god. , Strašni kauboj zbirka pripovjedaka napisana 1982. god. , Ljubav ili smrt, roman za mladež,napisan 1987. god. i Koko u Kninu , roman za mladež,napisan 1996. god.

  7. Dear J.R.R.Tolkien,

    My mum is one of your biggest fans, and when she showed (did i write it correctly?) me your books I’ve also turned into one of your big fans (i can’t say the biggest because I don’t no that much to be one) . I love your work, expecially books “Hobbit” and the triology “Lord of the Rings”. They are truly amazing and unique because of the creatures that no one ever heard about, but your imagination made them and bring them in some kind of life. Everybody can learn something from your books, no matter if it is a child or a grown-up. There is no person on Earth that can write that imaginative story with that genious characters as you did. I wish you are still alive so you can write more brilliant stories with more brilliant creatures and persons in it. I really would like to meet you, but unfortunately, that’s not possible.

    Your big fan Aurora M.

Odgovori

