Što smo čitali?? 2

Dragi Tragači,

evo drugog posta s novim  zadacima. Volite traganje po blogu, zar ne?😀collage_tragaci_4

Dakle, sve već znate. Dolje slijede mjeseci i godine, a na vama je da napišete kada smo što čitali. U tome će vam pomoći vaše dobro poznavanje bloga i sposobnost da brzo preletite kategorijama i pronađete odgovore.

Napišite nam što smo čitali…

1. u siječnju 2012.?

2. u ožujku 2013.?

3. u travnju 2012.?

4. u svibnju 2013.?

5. u svibnju 2012.?

6. u studenom 2012.?

7. u lipnju 2013.?

8. u rujnu 2012.?

9. u lipnju 2012.?

I ovaj put pobjeđuje onaj Tragač, koji prvi u svom komentaru napiše svih 9 odgovora, odnosno SVIH 9 NASLOVA!

Požurite i, sjećate li se, tko prvi…😀 !

4 thoughts on “Što smo čitali?? 2

  1. 1. Eva Ibbotson: Tajna perona 13
    2. Sanja Lovrenčić: Godina bez zeca
    3. Roald Dahl: Matilda
    4.Roald Dahl: Vještice
    5. Luis Sepulveda: Priča o galebu i o mačku
    6. Jadranka Klepac: Miris knjige
    7. Richard i Florence Atwater: Pingvini gospodina Poppera
    8. Per-Olov Kindgren: Planina tri pećine
    9. Maja Gluščević: Tko je oteo Dolores

  2. 1. Mladen Kopjar: Čokoladne godine
    2. Sanja Lovrenčić: Godina bez zeca
    3. Roald Dahl: Matilda
    4.Roald Dahl: Vještice
    5. Luis Sepulveda: Priča o galebu i o mačku
    6. Jadranka Klepac: Miris knjige
    7. Richard i Florence Atwater: Pingvini gospodina Poppera
    8. Per-Olov Kindgren: Planina tri pećine
    9. Maja Gluščević: Tko je oteo Dolores

    krivo sam napisala u prvom komentaru 1. knjigu

  3. U sijecnju sam procitala Zagonetni djecak.
    U veljaci sam procitala Mrvice iz dnevoga boravka.
    U ozujku sam procitala Zabranjena vrata.
    U travnju sam procitala Pisma iz mog mlina.
    U svibju sam procitala Povijestice .
    U lipnju sam procitala Gregov dnevnik .
    U srpnju sam procitala Slavonska suma.
    U rujnu sam procitala Guliverova putovanja.
    U listpadu sam procitala Sretni kraljevic.
    U studenom sam procitala Kroz pustinju i prasumu.
    U prosincu sam procitala Mali ratni dnevnik.

Odgovori

