I za kraj druženja s Gregom ovog srpnja…

…pripremili smo vam, nadamo se, zanimljiv zadatak. No, krenimo od početka.

Čuvši mamu i tatu kako Mannyu čitaju priče prije spavanja, Greg je dobio sjajnu ideju (a koja od njegovih ideja nije sjajna) :

Mogu vam reći da su ljudi koji pišu te priče zbilja smislili sjajan biznis. Kao prvo, u njima gotovo da i nema riječi pa sam siguran da im za pisanje neke od njih treba oko pet sekunda. Rekao sam mami što mislim o Mannyjevim knjigama, na što je ona rekla da bih, ako je to baš tako lako, ja trebao napisati knjigu. I točno to sam učinio. Vjerujete, nije uopće bilo teško. Samo je trebalo smisliti lika s upečatljivim imenom i pobrinuti se da taj lik na kraju knjige nauči neku lekciju.

Ulomak iz knjige Gregov dnevnik: Točka na i

greg1

greg2

greg3

Što mislite o ovoj Gregovoj ideji? A o knjizi?  Je li lako pisati knjige za djecu? Znamo da su se neki među vama već okušali u pisanju knjiga. Podijelite s nama svoja razmišljanja i iskustva o tome!

Tvorac Gregovih dnevnika, Jeff Kinney, također nam se može činiti, piše knjige kao što se pije voda. A je li to zaista tako i još štošta zanimljivo možete otkriti na web stranici Wimpy Kid.com : http://www.wimpykid.com/


6 thoughts on “I za kraj druženja s Gregom ovog srpnja…

  1. Ja mislim da je Gregova ideja bila šašava. Gregova knjiga bila je smiješna i zabavna. Nije lako pisati knjige za djecu. I ja pišem knjige,nije lako,iziskuje puno truda i mašte. Jako se trudim napisati knjigu koja će zanimati ljude i neće biti dosadna sa stalno istim radnjama. Ali sav trud se uvijek isplati i na kraju ste zadovoljnim vlastitim djelom.

  2. Neobično je kako sam baš maloprije radila na jednoj svojoj priči, a onda sam došla malo pogledati blog i vidjela ovu novu temu za raspravu. Mislim (znam) da pisanje knjiga za djecu nije nimalo jednostavan posao i iziskuje mnogo truda. Treba najprije imati dobru ideju koja će se djeci svidjeti. Ta ideja trebala bi biti originalna što nije baš jednostavno s obzirom na to koliko je knjiga za djecu već napisano i koliko je ideja iskorišteno. Zatim treba odrediti radnju (uvod, zaplet, vrhunac, rasplet i kraj) te dobro okarakterizirati likove kako bi čitatelji mogli steći što bolji uvid u njihove osobine i karakteristike te kako bi na temelju toga mogli razumjeti njihove postupke. Zatim slijedi mnogo opisivanja (likova, krajolika, radnje). Treba pronaći one prave riječi kojima se čitateljima može dočarati sve što ste zamislili i kojima će se čitatlja potpuno uvesti u radnju i prikovati ga uz knjigu.
    Ima tu dakle puno posla, a prije svega treba imati mašte i inspiracije. Nije to posao za svakoga, ali za one koji ga vole, vrijedan je truda.😉

    Što se tiče Gregove ideje, njegova je knjiga uistinu šaljiva i smiješna, ali izgleda više poput stripa ili slikovnice. Mislim da Grega čeka još dosta posla prije nego uspije obajviti svoju knjigu.

    I opet sam se raspisala. Stvarno ne znam što ću sa svojim prstima. Trebalo bi ih ukrotiti prije nego što istipkaju cijelu knjigu.:mrgreen:

  3. Mislim da je Gregova ideja pomalo šašava, a knjiga smiješna. Mislim da nije lako napisati knjigu za djecu. Ja sam se okušala u pisanju knjiga. Mislim da treba mnogo truda, vremena i volje da se napiše izvrstan roman ili knjiga. Nadam se da ću jednoga dana uspjeti objaviti neku svoju knjigu. I da, svima Tragačima koji pišu knjigu želim puno sreće u pisanju!😉😛😀

    P.S. Posjetila sam web stranicu i super je!:mrgreen:

  4. Mislim da je Gregova ideja prilično šašava i smiješna. Pisanje knjiga za djecu od dobi od dvije i pol godine bi trebao biti lakši posao, jer uz sve te slike, malo teksta bi se odlično uklopilo. Ali pisati knjige ono za osam do devet godina pa nadalje, je jako teško. Što je Martina rekla, trebaš opisivati ovo, ono… Mislim da je pisanje knjiga za stariji uzrast jako teško.

    1. Procitala sam sve nastavke Gregova dnevnika koji su u knjiznici i jakooo su mi se svidjeli. Mislim da nije lako pisati knjige za djecu zato što je za to potrebno puno mašte a dobro znamo da odrasli imaju manje mašte od djece.

Odgovori

