Gregovo šugavo ljeto ;-)

U Gregovom dnevniku: Rodrick rastura, Greg je opisao kako provodi svoje ljetne praznike:

Ovo ljeto je bilo prilično šugavo. Naša obitelj nije išla nikamo ni radila išta zabavno, a za to je kriv tata. Tata me opet natjerao da se upišem na plivanje, a ove godine se osobno htio pobrinuti da ne propustim nijedno natjecanje. Tati je u glavu ušla ideja da bih ja trebao biti nekakav veliki plivač, valjda, ili nešto slično, pa me zato svako ljeto tjera da se upišem u ekipu. Po mnogočemu je to članstvo u plivačkoj ekipi gore od osnovne škole. Kao prvo, na bazenu smo morali biti u 7:30 svako jutro, a voda je uvijek bila LEDENA. A kao drugo, sve bi nas nagurali u dvije plivačke staze, tako da mi je za leđima uvijek bio netko tko me želi prestići. Morali smo biti u dvije staze jer je plivački trening bio u isto vrijeme kad i sat vodenog aerobika. Čak sam pokušao tatu nagovoriti da me pusti da idem na vodeni aerobik umjesto plivanja, ali nije pristao.

lošije:  greg_NEW
bolje:
  slike preuzete iz knjige Gregov dnevnik: Roderick rastura
slike preuzete iz knjige Gregov dnevnik: Rodrick rastura

Tragači, kako vi provodite svoje ljetne praznike? Opišite nam!

P.S. Nadamo se da vaše ljeto nije šugavo poput Gregovog :mrgreen:!

12 thoughts on “Gregovo šugavo ljeto ;-)

  1. Svoje ljetne praznike sam provela dobro. Okupala sam se par puta u moru… išla kod prijatelja… Kako sam u školi prošla s 5.0, tata i mama su mi kupili tablet pa sam malo na njemu. Usput, otkrila sam neki “trik” s čašom. Ima na you tubeu i zove se cup song, pa sad to stalno radim i pjevam pjesmu koja ide uz to. I uz taj cup song mi prođe veći dio dana. Ali, naravno, odvojila sam i nešto vremena za čitanje! Ne čitam baš po danu, već kad idem leći, bilo to u deset ili u ponoć, pročitam dva-tri poglavlja knjige. Sve u svemu, ljeto mi je započelo odlično! Nadam se da je tako i svima vama!🙂
    Lijepi i ugodni ljetni praznici od
    maca3🙂

  2. Maco, drago mi je da se lijepo provodiš. Ali ovo definitivno nije moje ljeto. Dane provodim čitajući knjige, gledajući TV (skroz sam poludila za Austin & Ally xD), pjevajući, igrajući igrice na mobitelu… Čini mi se da sam iscrpila sve ideje za utažiti dosadu. Crtam, pišem dnevnik, pjesme,… Jedva čekam da napokon malo izađem van (ali bez štaka) i da se nauživam u ljetu da nadoknadim ono što sam propustila. Maštam o početku nove školske godine, provodima s prijateljima, o simpatiji xD…
    Imam snove o svojoj budućnosti, ali bojim se stati na noge… Doslovno xD. Neću vam opisivati kako mi noga grozno izgleda, ne želim zgaditi ove vesele trenutke dok ste na blogu, kod kuće, u vikendici, na plaži, u gradu, u krevetu, na balkonu… Uživajte dok možete i pazite se da vam se nešto ne ispriječi na putu kao što se meni lopta i zbog nje 2 mjeseca nisam izašla iz kuće. I onda si opet razmišljam, kako je indvalidima, koji uopće ne mogu stati na noge, a imaju snage za nastaviti život. Prije sam mislila da im je teško, ali sada dok proživljavam ovaj “zatvor” na svojoj koži, mogu si samo zamisliti kako je njima. Iz dana u dan, sve isto, tama, prikovani uz krevete, kolica i štake, a imaju snage za život. Možda su i neki od vas imali slične nezgode, ali eto imala sam potrebu da se negdje “istresem” pa sam to učinila ovdje.
    Nadam se da uživate u ljetu! Držte se!😉

    1. Draga lorena2000, izdrži još malo – ubrzo će noga zacijeliti!🙂 Dosadu ti možda malo uspije razbiti i blog jer pripremamo vam zabavne zadatke za kolovoz😉, a mošeš malo i prosurfati po blogu – vjerojatno nisi komentirala baš sve zanimljive postove:mrgreen:
      Ali, ono što me ponukalo da ti pišem odgovor je zapravo to što me tvoja situacija i razmišljanje snažno podsjetilo na djevojčicu (i istoimenu knjigu😉 ) Pollyannu i njena proživljavanja – ako nisi pročitala toplo ti preporučam, moglo bi ti biti zanimljivo vidjeti kako se ona nosi sa teškim životnim situacijama🙂 …

    2. E, Lorena, baš mi je žao zbog tvoje noge.😦 Nadam se da ćeš se uskoro riješiti štaka. Nikada nisam doživjela sličnu nezgodu, ali mogu zamisliti kako ti je. Ipak, nadam se da će ti ljeto svejedno biti prekrasno i da ćeš se dobro zabaviti. Brzo se oporavi, uživaj u ljetu i drži se.😛

    3. Draga moja Lorena, što pametno da ti kažem?? Drži se, snažna si ti cura, zar ne?😀 Svi jedva čekamo da te opet vidimo u knjižnici!😀

  3. Moje ljeto je stvarno zabavno! Svakim danom odlazim u knjižnicu na radionice.Sve radionice su odlične sada je ulični ples.Moje ljeto je puno bolje od Gregovog.

  4. Pa, ja neću ići na more, zato ću čitati, gledati crtiće, dokumentarce i serije na Max Tv-u.😉
    Vozit ću se na biciklu, igrati košarku, trčati preko dva kilometra na Boriku (već jesam, mislio sam da ću umrijeti), slagati kule od karata, pisati, učiti unaprijed, slušati glazbu, igrati igrice, ići kod bake, ići kod tete, igrati Minecraft… Najviše gledam slike životinja koje želim.🙂

  5. Ja se upravo javljam iz toplog Biograda n/m gdje moja obitelj ima vikendicu. Grad je prekrasan, bilo da idemo na sladoled ili samo na šetnju uz rivu. Plaže su isto super, pogotovo jedna pusta koju smo “otkrili” prije godinu/dvije. Uz izležavanje na plaži, plivanje, ronjenje, utapanje, bućkanje, brćkanje i ledeni sladoled te večernje šetnje uz šum valova, bavim se i tipkanjem po kompjutoru i naravno, čitanjem! Imam još tri dana i 300 stranica pa da postavim novi rekord od pročitanih 5000 stranica u 40 dana. Također je prije nekoliko dana moja starija sestra proslavila svoj devetnaesti rođendan pa nas je vodila sve na pizzu. Njam!
    I tako mi dani brzo prolaze ovdje, s druge strane Velebita, a meni Bjelovar već pomalo nedostaje, kao i mnogi prijatelji. A kada se jednom vratim doma zasući ću rukave i krenuti u krečenje moje nove vlastite sobe kada se preselimo u bakinu vilu u gradu. Ipak, ima do toga još puno vremena pa vam svima šaljem jedan mokri pozdrav , a posebno mojim Bjelovarčanima koji su svi, nadam se, uspijeli pronaći neki hlad gdje mogu na miru čitati.😉

    A što se našeg jadnička Grega tiče, pa sigurno mi je ljepše nego njemu. Ne bih ja naše krasno more nikada mijenjala za bazen.

    Eh, opet sam se raspisala. Tako je to kada se ne želim ulijeniti previše. Onda razgibavam sve po redu, pa tako i prste.:mrgreen:

  6. Ja sam trenutačno doma,a onda odlazim na otok Murter i samnom ide moja najbolja prijateljica. Čitam enciklopediju o psima,crtam,bojam,igram igrice na mobu,posjećujem Tragače i Životinjoljubce. Svi smo veseli i s nestrpljenjem očekujemo more,kupanje i sve one stvar sto se na moru radi. Slušam svoj omiljeni bend Big Time Rush,gledam istoimenu seriju i gledam Animal Planet na našem Max TV-u.Šetamo našeg psa svaki dan,a on ide s nama na more. Uglavnom,moje ljeto nije i neće biti šugavo kao Gregovo.

  7. Koliko vidim, ovo dugo toplo ljeto provodite slično… koristite sve dostupne načine za opuštanje i zabavu i samo tako nastavite🙂. Drago nam je što ste na svoj popis ljetne zabave uvrstili i Tragače i čitanje🙂. Lorena, pridružujem se željama Tragača za tvoj brzi oporavak.

Odgovori

