Naslovnica (ni)je važna

penguins-1            penguins-4                  penguins-2

1. Koja od ovih naslovnica po tvom mišljenju najbolje odgovara sadržaju knjige – po čemu i zašto?

 

2. Jesi li ikada odustao/la od neke knjige zbog ružne naslovnice?

 

penguins-5    penguins-3

3. U posljednje vrijeme za naslovnice se često koriste scene iz filmova pa je tako u našem izdanju “Pingvina gospodina Poppera” na naslovnici glumac Jim Carrey – koje su dobre, a koje  loše strane toga?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

12 thoughts on “Naslovnica (ni)je važna

  1. Mislilm da će se čitatelji više zainteresirati za naslovnicu na kojoj je glumac ili tako nešto, koja je jasno uočljivija, a pogotovo onima koji su pogledali taj film. To može biti dobro za one koji ne čitaju, a pogledali su film, jer će onda možda pročitati tu knjigu.
    Nikad nisam odustala od neke knjige zbog naslovnice, to uopće nije važan razlog. ona me može samo privući, ali ne i odbiti.
    Odgovor na 1. pitanje baš i ne znam.

    Znam da je obrnut redoslijed odgovora, ali ovo zadnje pitanje mi se učinilo fora pa sam odmah išla na njega.😉

  2. Slažem se s Lorenom u vezi za naslovnicu,ja sam pogledala film ali nisam još pročitala knjigu do kraja jer je tek stigla u knjižnicu. Znalo mi se dogoditi da odustanem od knjige zbog naslovnice. Znam da to nije “pametno” ,ali događa se.😉

  3. Mislim da je naslovnica važna jer ona inače prikazuje neki dio iz knjige. Naslovnice inače zainteresiraju više ljudi nego naslovi (pa i mene). To je moje mišljenje. Mislim da bi bila najbolja donja lijeva naslovnica. Najbolje prikazuje radnju knjige. Nikad nisam odustao od čitanja zbog neke ružne naslovnice. Npr. Eragon,ima ružnu naslovnicu i nezanimljiv naslov,a ipak mi se svidjela.

    1. Zanimljiv odabir naslovnice, Gaby :)! Meni se najviše sviđa treća po redu naslovnica – ona desno u sredini sa puno okvira i u svakom okviru pingvin, a na dnu smušeni gospodin Popper. Nekako mi je ta naslovnica sva razigrana i kao da mi najavljuje vrlo zabavnu priču…
      Drago mi je da ne odustaješ od knjiga zbog ružnih naslovnica – jer pisac je taj koji svojim vještinama stvara više ili manje dobru priču, a naslovnicu obično osmišljava netko sasvim drugi (ilustrator ili urednik izdavačke kuće na primjer)…

  4. 1. Knjiga sa naslovnici na kojoj je glumac stvara čitatelju drugačijeg gospodina Poppera (npr.kako izgleda u filmu) i meni se,osobno,najviše i sviđa. Jer ako je glumac na naslovnici,to može biti kao neki mali uvod u knjigu.

    2.Nikad nisam odustala od nijedne knjige zbog ružne naslovnice. Kako se kaže da odijelo ne čini čovjeka,meni je tako i za knjige.

    3.Dobre stvari navela sam u prvom odgovoru,a loša strana je… Hmmm,po meni ovdije nema loše strane.

  5. E, vidite, dragi Tragači, a ljubitelju knjiga u meni pomalo smetaju te sve češće naslovnice sa scenama iz filma jer priča u knjizi je obično puuuno bolja od filma i nastala je prva i meni je uvijek važnija od filma pa se trudim uvijek prvo pročitati knjigu, a onda pogledati film. Razumijem ja da danas mnoge zapravo zaljubljivanje u neki film navede ljude da pročitaju i knjigu (pogotovo one starije s bezveznim naslovnicama ;)), ali svejedno me to smeta… pogotovo kad je na naslovnici glumac kojeg ne volim (kao u slučaju Pingvina gospodina Poppera) ili mi se film nije svidio :mrgreen:…

Odgovori

