Zašto volimo??

– Dušo moja – rekla je napokon – jesi li siguran da ti ne smeta što ćeš ostatak života provesti kao miš?

– Uopće me ne smeta – rekao sam. – Nije važno tko si ni kako izgledaš sve dok te netko voli.

 Top-002Da, i ovu ilustraciju je nacrtao Quentin Blake.🙂

Uh!! Morate priznati da su ove riječi jaaaako lijepe i da je ovo možda najdirljiviji trenutak u cijeloj knjizi. Iako je riječi malo, čini se da otvaraju mnoga prevažna pitanja pa ćemo, ako se slažete, cijeli ovaj post posvetiti upravo njima.

Tragači, koliko je važno u životu kako izgledaš? Ovisi li ljubav drugih ljudi prema nama o tome kako izgledamo?

Postoje li ljudi koji nas vole neovisno o tome tko smo i kako izgledamo? Tko su oni?

Što sve činimo da bi nas ljudi (vršnjaci, nastavnici…) voljeli? Kakva su vaša iskustva o tome?

Što mislite, koje su to osobine prema kojima bismo trebali odlučiti volimo li nekoga ili ne? I možemo li uopće o tome odlučiti ili nas u tome vodi srce, a ne pamet?

Zaposlite svoje glavice, razigrajte svoje prstiće! Molimo puno komentara o ovoj prevažnoj temi, znamo da ste pametni i da su vaša razmišljanja vrijedna dijeljenja s nama!😉😀

17 thoughts on “Zašto volimo??

  1. Ja mislim da izgled u životu nije važan. Barem meni. Moja ljubav ili ljubav bilokoga drugog koji ima imalo pameti volio bi osobu onakvu kakva je po osobinama a ne po izgledu. Jer komu se ne sviđam nek produži dalje. Naravno da postoje osobe koje nas vole onakvi kakvi jesmo. To su roditelji. Pa iz mog iskustava za ljubav(dječiju naravno) činimo sve. Ja sam imala iskustvo stime. Ja mislim da su osobine koje trebamo poštivati i voljeti kod drugih je dobrota, velikođdušnost i iskrenost, jer šta nam vrijedi neka osoba koja stalno laže, škrta je itd. Možemo sami odlučiti i znati da li nas u tome vodi srce ili razum.

  2. Izgled nikako nije u životu važan! Pa postoje. Naši roditelji najviše, a ostala rodbina tako-tako. Naravno u roditelje uključujem i baku. Pokušavam biti dobra, pametna, lukava (naravno, lukava gledano na dobroj strani) … Ali to sve činimo da bismo se svidjeli drugim ljudima. Svi znamo da nas roditelji vole bili debeli, glupi, kratkovidni, bolesni… U tome nas sto posto vodi srce ali neki ljudi mogu biti TAKO (isticanje) tvrdoglavi da usprkos tome što bi njihovo srce željelo za prijateljicu dobru osobu, oni odluče uzeti neku milijarderku koja će te ostaviti ako joj kažeš jedno jedino krivo slovo. Što se srca tiče, ono nije kralj u tijelu čovjeka. Čovjek je kralj samoga sebe i on odlučuje hoće li jesti pečenku ili lešo meso. Srce je tu samo mali, neprimjetni, mudri pomoćnik.

    1. maco3, jesam li dobro shvatila: ti, jednako kao i Trnoružica, misliš da ne treba srcu prepustiti da uvijek vodi? Jesam li vas dobro razumjela? Mislite da čovjek svojom pameću može odlučiti koga će voljeti, a koga ne?

  3. Ja mislim da izgled nije bitan. Već nekoliko sam se puta u to uvjerila,na primjer,moja najbolja prijateljica.Nije ništa posebno,ali svejedno je ne bih mijenjala za ništa!:mrgreen:

  4. Ja mislim da izgled je malo bitan jer ljudi zaključuju po izgledu kakvi su ljudi (zločesti,dobri,bogati,siromašni…), ali to kod mene nije bitno.
    Ljudi koji nas vole neovisno o tome kakvi smo i kako izgledamo postoje; naši roditelji. Oni će nas voljeti zauvijek bez obzira kakvi smo i kako izgledamo jer smo ipak mi njihova djeca!
    Da bi nas ljudi i naši vršnjaci voljeli se trudimo; ponašamo se kako se inače ne ponašamo; postajemo lošiji i bolji, zavisi s kime se družimo!
    Da se mene pita, ja bih zaključio da nekoga volim samo po jednoj stvari; ponašanju!
    Ako je taj netko bezobrazan, neću ga voljeti! Ako je pristojan, voljet ću ga.
    Nije bitno ako je bogat ili siromašan!
    Mi možemo i ne možemo o tome odlučivati; za ljude koje zaključimo pameću da ih volimo nazivamo prijateljima, a one za koje naše srce zaključi da ih volimo nazivamo simpatijama. Osim u slučaju roditelja; oni nam nisu simpatije, nego najbolji prijatelji koji se o nama brinu od početka našeg života i koji bi učinili sve što mogu za nas!

  5. Kod ljudi je najvažnija unutrašnjost, jer sav taj glamur i ljepota jednom će nestati, ma koliko god se trudili održati to….

  6. Važnije je kako izgledamo iznutra, nego izvana. Recimo, moja prijateljica je lijepa, s modernom odjećom i obućom, no nekada je svadljiva, agresivna i jako sebična. A druga prijateljica nije tako moderna kao ona, ali je draga, nesebična i iskrena.
    Pa, postoje, to su mama, tata, baka, djed, strina, ujak… a ja ipak nisam manekenka niti milijarderka.
    Učiteljima se ne ulizujem, ali nastojim pomno pratiti nastavu.
    Prema vršnjacima se trudim biti dobra i nesebična, a kad se posvađam s prijateljima, ispričam se, a ponekad i donesem veliku čokoladu u školu.
    Mislim da nas vode i srce i pamet. Jer ako volimo samo srcem, možemo se zaljubiti u nekog zgodnog milijardera koji ima grozne ocjene, psuje, tuče se i krade. No, nije dobro ni slijediti samo pamet. Jer, možemo se zaljubiti u nekog prepametnog i po cijele dane slušati njegovo blebetanje o tome što je naučio u školi i hvalisanje ocjenama. Prvo trebamo voljeti srcem, a onda uključiti mozak da vidimo je li “ljubav našeg života” divljak ili doista ono za što se predstavlja.😛

  7. U životu ne bi trebao biti važan izgled, jer svi smo mi samo ljudi s manama i nitko ne izgleda savršeno. Nažalost, ljudi u današnje vrijeme postaju sve plići i sve se češće zagrađuju u svojem nerazumnom uvjerenju da izgled čini čovjeka. To je zbilja žalosno ako se mene pita. Naravno, većinu nas roditelji, bake, djedovi, stričevi, strine i ostatak porodice voljet će bez obzira kakvi smo, iznutra ili vani. Iako, nažalost, postoje djeca koju obitelj iz različitih, meni nerazumljivih, načina odbacuju. Ali, sad sam već skrenula s teme. Mnogi se ljudi pokušavaju pretvarati da su netko sasvim drugi u društvu, što nema baš puno smisla. Jer, što se više čovjek pretvara da je netko drugi to se više i mijenja. Zato je bolje biti izopćen iz društva nego izgubiti samoga sebe. Kao i ostali Tragači i ja mislim da su dobrota, darežljivost,skomnost, požrtvovnost, velikodušnost i sl. osobine koje se trebaju cijeniti i koje bi trebale prevagnuti, zapravo, u svakoj osobi. Mislim da nas u ljubavi vodi srce i da, što god si pokušavali razumom dokazati, nikad se ne možemo boriti protiv srca. Oglušimo li se na ono što nam srce govori i zaniječemo svoje osjećaje postajemo jednolični, bezosjećajni i ponovno izgubimo sebe. S vremenom izblijedimo i više nas nitko ne može naći.

  8. Ja mislim da u životu izgled ne voldio glavnu ulogu. Više je važno u životu što imamo u duši. Ljudi ne treba gledati po valjnskom izgledu jer oni mogu biti u duši bezobrazni i škrti, a iz vana mogu biti prekrasni.

  9. U životu izgled nikad nije bitan.Što nam vrijedi gledati ljude po izgledu kad u duši mogu biti sasvim druga osoba nego što se čine.Da bismo mogli vidjeti kakva je tko osoba moramo je upoznati.Ali kako shvatiti kakva je osoba?Kakva je tko osoba shvatit ćemo po njegovim osobnostima.Čovjek može biti lijep,a u duši nikakav. S druge strane može biti siromašan,ružan..,a opet pošten čovjek.Zato ne smijemo procijenjivati ljude po izgledu!!🙂

  10. U životu nije važno kako izgledaš, već kakav si. Neki ljudi mogu biti lijepi , a u duši (zločesti, škrti, pokvareni…). Neki čak u duši mogu biti ružni, a u duši ( dobri, darežljivi, dobrodušni…)

Odgovori

