Usudite li se tragati u svibnju??

Dragi Tragači,

u svibnju ćemo tragati za bićima koja su navodno opasna i strašna, a ipak ih svi poznajemo od najranijih dana jer nastanjuju priče i bajke koje, čini se, bez njih ne mogu. Da, dobro pogađate, tragat ćemo za vješticama. Ako ćemo iskreno, toliko dugo ih poznajemo i toliko su prisutne u našim životima da nam se više i ne čine strašnima, nego izgledaju kao nekakve drage zamaskirane šaljive bake. Slažete li se?

vjestice_v

Ipak, knjiga Vještice Roalda Dahla nije bajka. Knjiga je to o pravim vješticama, a prava vještica je najopasnije biće koje živi na zemlji. Štoviše, dvostruko je opasna zato što ne izgleda opasno. Kako prepoznati pravu vješticu? Što učiniti kada ju susretnete? Sve to i još mnogo više pronaći ćete u ovoj nezaboravnoj knjizi. I zato – požurite u knjižnicu!

logo_gkzd_gtvvinkovcilogo Gradske knjižnice Rijekalogo_bjelovarLogo Gradske knjižnice Marka Marulića Splitlogo[1]-kgz

22 thoughts on “Usudite li se tragati u svibnju??

  1. Ja se usudim tragati u svibnju, Vjestice sam procitala i preporucam ih svima koji ju nisu procitali(samo ju nemojte čitati kasno u vecer,mogli biste se uplasiti).

  2. Drago mi je da ti se sviđa, Black Heart! Nažalost, knjiga nema nastavak, ali možeš potražiti druge knjige Roalda Dahla: “Matilda”, “Charlie i tvornica čokolade”, “Fantastičan gospodin lisac”. Sigurno će ti se svidjeti!😀

  3. Ja sam pročitala:Fantastičan gospodin lisac, Matilda,Charlie i tvornica čokolade te Vještice. Najbolje su mi Vještice; preporučujem ih svima koji još nisu pročitali.😛

  4. Ja pošto nemam previše vremena po danu sve knjige čitam noću, bile one strašne ili ne :p . Noć mi je draža od dana😉😉😉

Odgovori

