Prijateljstvo, prijateljstvo…

    “Dok je kročila prema vratima svoga stana, Feliks ju je pratio u stopu i šmugnuo na njezin teritorij prije no što je uspjela išta reći. Nije sada imala previše vremena za njega ali, Bože moj! I nezvani gosti su ipak gosti, a Feliks je bio i više od toga – prijatelj koji joj je uvijek na raspolaganju. Ponekad joj se činilo da je taj krzneni mačji stvor jedino stvorenje koje ju poznaje. Gledao bi je pametnim očima, pomalo žmirkajući, kao da razumije svaku njezinu riječ. Razgovarala je s njim kad je bila sama, a to je bilo često. I što je najvažnije, bio joj je odan poput psa i slijedio je u stopu.”

cat2

Slika preuzeta s http://www.mash.ie

Tragači, već smo dobro upoznali našu ovomjesečnu glavnu junakinju Izabelu, usamljenu djevojčicu koju svi zadirkuju i ismijavaju.😦 Njezin jedini pravi prijatelj je “krzneni mačji stvor” Feliks.

A kako smo primijetili da ste jako aktivni u kategoriji cats dolittle savjetuje o životinjama (blizu 300 komentara!), odlučili smo vam i na ovome mjestu pružiti priliku da nam predstavite svoje kućne ljubimce. Tko su, kako se zovu, što vole, što ne vole….

Tipkovnice pred sebe pa da ih i mi upoznamo!😀

11 thoughts on “Prijateljstvo, prijateljstvo…

  1. Ja imam mačku Mrvicu.Dobila je to ime jer je bila najmlađa u leglu.Siva je,a na njoj su još crne pruge i malo smeđega te bijeloga na donjoj čeljusti.Veliki je lovac,a kad je tek stigla kod nas ja sam prva dobila njeno povjerenje.Ako je se dugo mazi,ona vas prati u stopu kako bi dobila još draganja.Približava joj se sedam godina.Nemogu reći da voli druge mačke,zapravo,štiti svoj teritorij.Pomalo je divlja.

  2. Ja imam kujicu Garu. Ona je mješanka jazavčara i ptičara. Pomalo je tvrdoglava i svojeglava. Često laje na poštare i mačke, ali zato je prema djeci baš dobra i obožava se maziti.😛 Što još da kažem o njoj? Super je prijateljica. Ona koja će me saslušati i onda me liznuti po obrazu🙂 (iako mama baš ne voli kad joj dopuštam da mi dijeli “pusice”), gurnut će glavu u moje krilo, izvaliti se na leđa i čekati da je počešem po trbuhu, a ja ću se odmah osjećati bolje.😉
    P. S. Kupanje je najbolji dio. Ne zna se tko je više smočen. Ja ili ona.:mrgreen:

  3. a ja vam imam jednoga psa, američkog staffordskog terijera Aresa i, vjerovali ili ne, čak 18 maca! a uskoro će ih biti i još više🙂 i, vjerovali ili ne, svi se oni super slažu…. macama više ne dajemo ni imena jer nemamo toliko inspiracije, već ih zovemo prema npr. boji dlake – siva, bijela, bijeli, crna. Neke ipak imena imaju jer nema toliko različitih boja dlake🙂 tako da imamo Zengu, Cigančicu, Seljančicu, Čoru….

  4. Ja imam psa Spottya.On je shi-chu.Voli biti na prozoru.Star je jednu godinu.Voli se igrati s svojom prijateljicom(kujicom Lunom)koja nekada dođe da se ppoigra s njim.Spotty se baš i nevoli kupati.Onda jedino grize.Ne voli da ga se diže(osim kada želi na prozor).Obožava se maziti.Uvijek se igra s mačkom od moje sestre(cats)samo on ju igrom gnjavi.Igra se on i sa bakinim mačićem Garom,koji se uvijek zavuče u neku rupu da otjera Spottya,ha ha!E,daSpotty voli šetnje,i obožava jesti.On je drag i privržen.

    P.S.Prošli tjedan smo ga vodili na šišanje,a kad smo ga jučer doveli da mu poravnaju dlaku,on se sav tresao.Izgleda da se boji šišanja.:mrgreen:🙂😉😉😉😉😉😉😉

Odgovori

