NOMEN EST OMEN…

Dragi Tragači, Uskrs je za nama – nadamo se da su vam gnijezda bila puna lijepih poklona😀, a srca ljubavi i sreće.

Prije no što se upustimo u istraživanje ovog zanimljivog i napetog Bisera, imamo za vas nekoliko pravih istraživačkih zadataka.

Vjerujemo da ste već shvatili o kakvom se biseru radi – to je nešto zaista vrijedno, ali, nadamo se, barem u vašem slučaju, ne tako rijetko – to je PRAVO PRIJATELJSTVO – biser koji trebamo čuvati i njegovati!

Isto tako, vjerojatno ste svi već otkrili i da je ime naše ovomjesečne protagonistice Izabela. Eeee, pa sad možemo i u istraživanje.😀

  • Možete li otkriti značenje imena Izabela?
  • Možete li otkriti i značenja svojih imena (naravno ako nam želite otkriti svoja prava imena, a ne samo tragačke nadimke? :D)

biser u školjci                                                        IME JE ZNAK…    

  • I za kraj, vjerujete li u latinsku izreku iz naslova ovotjednog posta koja tvrdi da vaše ime određuje i kakva ste osoba?

22 thoughts on “NOMEN EST OMEN…

  1. Ime Izabela hebrejskog je porijekla i znači Božje obećanje. Moje pravo ime je Anika. Anika je švedsko ime i znači divna. Da vjerujem u latinsku izreku Nomen est omen.

  2. Ime Izabela hebrejskog je porijekla i znači Božje obećanje.
    Ime Jelena. Jelena je žensko ime grčkog porekla (od Helena). Potiče od grčkih reči „Elene“, „Helene“, izvorno „hele“ u značenju „sjajna, blistava“. Otišla sam malo na wikipediju😉

  3. Ime Izabela je hebrejskog porijetla i znači Božje obećanje. Moje pravo ime je Valentina. Ime Valentina znači zdrava, jaka.

  4. Budući da su ostali Tragači već napisali što znači ime Izabela, bespotrebno je da i ja ponavljam, pa prelazim na sljedeće pitanje.🙄
    Kao što piše gore, moje ime je Martina i znači rođena u ožujku (iako sam zapravo rođena u veljači i ne poznajem nijednu Martinu koja je rođena u ožujku). Ali priča o mom imenu malo je duža. Ožujak, tj. Mart, ime je dobio prema rimskom bogu rata Marsu (koji se, za one koje zanima grčka mitologija, kod grka zove Ares). Tako da moje ime znači i ratnica! (Iako ja to nisam niti mislim biti!)
    Pa, dobro, čula sam i gora značenja imena.:mrgreen: Moje je još dobro.😉
    Sada, ja jako volim simboliku i tražim neko značenje u svemu, ali zato jer mi je to zanimljivo, a ne jer sam praznovjerna. To je i odgovor na pitanje. Ne vjerujem! Istina, znam ja nekada biti pomalo ratoborna, ali mrzim ratove i mislim da me moje ime ne opisuje dobro. Ali što je tu je, moji roditelji su odlučili. Dvoumili su se između Lucije i Martine i izabrali zadnje, iako mislim da bi mi ono drugo ime bolje pasalo.🙂
    Eh, sad sam se već raspisala, ali moram nekada obaviti i tjelovježbu i razgibati prste.😀

    1. U redu, znam da je ova tema stara, ali tražila sam danas još malo po internetu i čitala o značenju imena Martina. Evo što sam pronašla. Molim da posebnu pozornost obratite na zadnju rečenicu.😉
      “Najčešći horoskopski znak ovog imena je škorpion, a u kineskom horoskopu pijetao. Osobe s imenom Martina najviše vole čitanje.”:mrgreen:
      Jako sam se razveselila kad sam ovo pročitala, iako i dalje ne vjerujem u Nomen est omen. Ima i puno Martina koje ne vole čitanje, ali ja se volim držati pravila.😉

      1. Martina, moram istaknuti tvoj komentar na ovaj stari post koji bi mogao potaknuti i ostale tragače da učine isto. Dobro je prošvrljati tu i tamo našim Blogom, ima tu raznih zanimljivih sadržaja i tema koje se uvijek mogu komentirati, a ne samo u mjesecu dok tragamo po određenoj knjizi za koju su i pisani ti postovi. Oni su namjerno pisani slobodnije u odnosu na fabulu, više poopćeno u skladu s temom djela oko koje se može raspravljati.
        Stoga, tragači “prošvrljajte” Blogom i slobodno komentirajte stare postove!🙂

  5. Lorena je žensko ime, koje u Hrvatskoj većinom nalazimo među Hrvatima te manje među Srbima. Značenje imena dolazi od francuskog Laurin, umanj. od Laure. V. Laura. Lorena je dosta često ime, među dvjesto najčešćih ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko dvije tisuće ovakih imenjaka.
    Najviše osoba nazvanih Lorena rođeno je u novom tisućljeću, a najmanje pedesetih godina prošlog stoljeća. Relativno najveći broj osoba s imenom Lorena slavi rođendan 29. srpnja.
    Mnogi od nas vjeruju u staru latinsku poslovicu Nomen est omen – ime je znak, prema kojoj naše ime određuje i kakvi smo.
    Najčešći horoskopski znak ovog imena je vaga, a u kineskom horoskopu zmaj. Osobe s imenom Lorena najviše vole rad s djecom u izvannastavnim oblicima rada (kreativna likovna radionica s djecom od sedam do deset .
    Većina osoba koje se zovu Lorena žitelji su Zagreba (ukupno preko tristo), Rijeke (preko sto) te Pule (oko sto). S obzirom na broj stanovnika, Lorena najčešće je ime među stanovnicima Cerovlja gdje se svaki dvjestoti stanovnik tako zove.
    Nadimci: Lorenka, Lora, Lori, Lorica, Lorka; Vidi: Laurin, Florijana, Florina, Florentina, Florija, Florida, Florencija, Florita, Florisa, Florinda, Flora

    1. Žensko ime Laura dolazi do nas preko Italije, a potječe od lat. riječi laurus sa značenjem lovorov vijenac, lovor. Iz imena Laura potječu brojna druga imena, primjerice, lara, lola…

      1. Emma je žensko ime, koje u Hrvatskoj većinom nalazimo među Hrvatima te manje među Talijanima. Ime je izvedeno iz imena Ema. Emma uopće nije rijetko ime i nalazi se među tisuću najčešćih ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko sto ovakih imenjaka. I drago mi je što se tako zovem!!!

  6. Mihaela je žensko ime, gotovo u potpunosti hrvatsko. Značenje imena dolazi od latinskog Michaela prema Michael. Mihael. Mihaela je dosta često ime, među dvjesto najčešćih ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko četiri tisuće ovakih imenjaka.

  7. Ivana je žensko ime, gotovo u potpunosti hrvatsko. Značenje imena dolazi od latinskog Iohanna prema Iohannes. V. Ivan. Ivana je jedno od najpopularnijih imena i ubraja se među deset najčešćih ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko dvadeset tisuća ovakih imenjaka.

  8. Klara je žensko ime, gotovo u potpunosti hrvatsko. Značenje imena dolazi od latinski-tal. Clara — svijetla, sjajna; čuvena, znamenita. Klara je dosta često ime, među dvjesto najčešćih ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko dvije tisuće osoba koje nose ovo ime.

  9. Ja ne vjerujem u latinsko značenje jer nitko nije dobar ili loš zato što se nekako zove. Svi možemo biti dobri ako to želimo,ako imamo dobre prijatelje.

  10. Izabela znači Božje obećanje, malo sam proguglala🙂
    Moje pravo ime jest Larisa, postoje dva podrijetla ovog imena. Jedno je latinsko podrijetlo, na latinskom larisa znači zaštitnik, čuvar. Također, postoji i grčko podrijetlo, od riječi laris što znači živahna. Više bih se složila s ovim drugim značenjem jer mi više odgovara🙂
    Vjerujem u tu poslovicu, barem polovično, jer nekada značenje imena nije točno, ali što se tiče grčkog značenja moga imena(pa čak i hebrejskog, jer sam kao zaštitnica svojim prijateljima) opisuje mene dobro :))

  11. Vjerujem u Nomen est omen , ali to ne mora uvijek biti točno. Upoznala sa Martinu i mogu sa sigurnošću reći da ona nije, a ni nema osobine kao ratnica. No mnogima ime odgovara karakteru.

  12. Ime Izabela je hebrejskog podrijetla i znači Božje obećanje.
    Značenje imena Petra

    Petra je žensko ime. Ime je nastalo prema imenu Petar.
    Petar dolazi od latinskog Petrus, koje dolazi svojevremeno od grčkog Petros, sa značenjem kamen. Grčko ime je na svoju stranu prijevod aramejskog Kephas, koje dolazi od izraza kefa, s istim značenjem, tj. kamen – stijena.
    Karakter:
    Petar cijeli život želi biti netko drugi, ići negdje drugdje ili posjedovati nešto drugo, ne radi nezadovoljstva nego radi potrebe da obnovi sam sebe i vlastite navike. Zato ponekad može djelovati grubo radi svojih naglih promjena, iako pošto odmah primjeti kako to djeluje na druge uspjeva uvjek naći pravu riječ ili gestu zbog koje mu ljudi oproste.
    P.S.Neznam jesam li takva,nadam se da nisam.Ja ne razmišljam kakva sam,samo idem dalje.Trudim se biti obzirna prema drugima.Ne hvalim se.

  13. Ana je hebrejsko ime (hannah) ,a znači milost. Ivan je Božja milost (ih hannah) barem koliko se sječam.
    Ime nas može,ali i ne treba opisivati.

Odgovori

