Raspored za život

Radi ovog posta okupilo se više Tragača. Radilo se kao u laboratoriju profesora Baltazara. Svašta se tu miješalo i kuhalo, a imali smo i malih problema sa smišljanjem. Ipak smo se nekako organizirali i osmislili nekoliko SUPERpitanja!

Leo uz osnovnu  školu ide i u glazbenu, svira violončelo, a bavi se i mačevanjem.  Naš glavni junak ima gust raspored, ali uspijeva se organizirati i uspješno balansira između školskih i izvannškolskih obaveza.

Imate li i vi problema s organiziranjem vremena i pretrpanim rasporedima? Što vi radite u slobodno vrijeme? Bavite li se nekim sportom? Idete li u glazbenu školu? Ili samo ljenčarite kod kuće?

Tragači, podijelite s nama kako organizirate svoje vrijeme!

Spisateljica je na koricama knjige napisala da ilustrator ima četiri iz likovnog Pretpostavljamo da je volio crtati u slobodno vrijeme radi užitka koji mu je donosilo crtanje.  Nama su se ilustracije svidjele,  šaljive  su i zanimljive, pa smo se i sami okušali u crtanju! Pogledajte i komentirajte:mrgreen:

konj_3 konj_4 konj_5 konj_6 konj_7 konj_8 konj_NEWkonj_2

Kao što vidite, neki od nas su vještiji u crtanju, ali svi volimo crtati. Volite li i vi crtati? A koliko imate iz likovnog?🙂

I to je sve!😉 Puno pozdrava od Tragača iz Bjelovara… do sljedećeg traganja!:mrgreen:

Post napravili: auroraspoti, cats, Gaby, Miky, JakovMartina i Malo zaljubljeno derište.

10 thoughts on “Raspored za život

  1. I ja sam izradila taj post.Osim toga vidjeli ste.Ja imam problema s pretrpanim rasporedom jer neznam baš dobro organizirati vrijeme.Ja u slobodno vrijeme igram se,crtam,ali nisam baš posebno vješta.Najviše vremena provodim na Tragačima i čitajući.Ja samo ljenčarim kod kuće.Ne idu mi baš aktivnosti izvan doma ili okolice.Ja nemam što podijeliti,ali mogu vam reći današnje
    organiziranje.Idem kod kume od 11 do 15.Dalje neznam.Moja ilustracija je ona u prvom redu,prva.Ja volim crtati,ali kako vidite,nisam među onim vještijima.Ja iz likovnog imam 4.

  2. Moj konjić je onaj skroz zadnji, dolje desno.😀
    U slobodno vrijeme čitam knjige, komentiram na svom omiljenom blogu ili ljenčarim. Uz školu idem na dodatne sate engleskog jezika. Tamo je super jer smo mala grupa i odlično se zabavljamo. Uvijek obogatim svoj engleski za nekoliko novih riječi i dosta toga naučim, a uz to se dobro nasmijem jer se stalno nešto šalimo.😀
    Ponekad imam problema s oraganiziranjem vremena. Iako nemam puno izvannastavnih aktivnosti kao Leo, uvijek sam nečim zauzeta i rijetko mi je dosadno. Dok nisam u školi i ne učim, pišem svoje priče, pjesme i knjige i čuvam mlađu sestru.
    Jako volim crtati! Dok sam bila mala, sama sam radila svoje knjižice koje sam vlastoručno i ilustrirala. Ne crtam baš bajno, ali za moje potrebe je dobro.
    I ja sam u osnovnoj imala četiri iz likovnog. Imali smo jako strogu nastavnicu koja je tražila da slikamo i crtamo kao Pablo Picasso (iako znam jedno njegovo djelo koje vrijedi nekoliko milijuna dolara, a samo je temperom papir obojio u tri boje.):mrgreen:
    P.S. Možete se i vi dogovoriti pa u svojoj knjižnici nacrtati neku od ilustracija i onda ju nam pokazati. Mi smo se odlučili za konja sasvim slučajno. Komentirali smo ilustraciju čovjeka na konju iz knjige i onda ustanovili da mi ne bismo mogli nacrtati konja tako dobro.😉😛🙂

  3. Pa ja inače nemam problema s organiziranjem rasporeda, i nema m baš matrpani raspored.U slobodno vrijeme šetam vani, nism bas luda za sportom pa, zato ništa ne treniram. Ne idem u glazbenu školu. Kad počnem pjevati zvučim kao mačkak koju netko vuče za rep. Ja obožavam crtati i iz likovnog imam5.

  4. Ponedjeljak: skola, glazbena (violoncelo) , tenis
    Utorak: skola (produzena nastava) vjeronauk
    Srijeda: skola (produzena nastava) , tenis
    Cetvrtak: skola, glazbena (violoncelo)
    Petak: skola, dodatni engleski (lekcije iz petog razreda)
    Subota: tenis
    Iz likovnog imam sve petice, doduse, jos nisam dobila nijednu cetvorku. Nekad imam problema sa rasporedom.

    1. U slobodno vrijeme čitam knjige, idem u šetnju sa sestrama ili prijateljicama ili nešto izrađujem za prodaju. ponekad imam problema sa organiziranjem vremena. Nikad mi nije dosadno (osim nedjeljom popodne). Ne idem na nikakve izvanškolske aktivnosti, osim što sam uvijek vani i stalno nešto radim.
      Jako volim crtati! od djetinjstva sam lijepo crtala. Iz likovnog imam sve petice. Još nisam dobila nikoju četvorku(u ove 4 godine).
      🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  5. Moj konjić je prvi u drugom redu
    U slobodno vrijeme čitam knjige i igrem se vani.Black Heart i ja imam problema sa organiziranjem vremena.Nikad mi nije dosadno jer nekad zazam brata.Ja jako volim crtati od malih nogu idem u školu crtanja. Iz likovnog imam naravno sve petice:mrgreen:

  6. Nemam problema s rasporedom i organiziranjem vremena. U slobodno vrijeme najradije čitam ili gledam televiziju. Ne bavim se nikakvim sportom. Idem u glazbenu školu i sviram gitaru. Ne ljenčarim kod kuće, uvijek si nađem neku zanimaciju, pa mi nikad nije dosadno.

Odgovori

