Knjiga za traganje u travnju :))

Heeeej Tragači, koooonačno nam je stiglo (dapače, samo kalendarski) i to dugo očekivano proljeće pa vam, u tom duhu i u nadi da će nam se i vrijeme uskoro koooonačno malo proljepšati🙂 donosimo  jedan pravi proljetni naslov Biser iz parka jedne prave «proljetne» spisateljice Đurđice Stuhlreiter. Naime, ona vam je rođena drugog dana najljepšega godišnjeg doba – 22. ožujka 1961. godine. A kako su u njezinoj rodnoj Novoj Gradiški proljetnice uvijek zamamno mirisale, po jednoj od njih je i dobila ime.🙂

biser-iz-parka

  • Kao uvod u ovomjesečno traganje, možete nam reći koje još proljetnice poznajete ili koji je vaš omiljeni cvijet?

Znamo da će vas proljeće mamiti u parkove i na livade, ali pronađite vremena i da odjurite do svoje najbliže knjižnice po primjerak ove zanimljive knjige. Kako bismo vas zainteresirali, reći ćemo vam da ona govori o sasvim običnoj djevojčici Izabeli, o njezinom običnom životu, u kojemu se ipak događa mnogo toga neobičnog. Mora čak poći i u potragu za vlastitim ocem kojega nikada nije upoznala, i to sasvim sama, jer joj nitko u tome ne želi pomoći, čak ni vlastita majka. Ipak, na tom putu Izabela će susresti biser u parku.

  • Tragači, možete li pretpostaviti o kakvome je biseru riječ odnosno koja je bila vaša prva asocijacija na navedeni naslov?

Klikom na logo vaše knjižnice možete provjeriti je li slobodan za posudbu koji primjerak ove knjige:

 logo_bjelovar logo Gradske knjižnice Rijekalogo_gkzdvinkovciLogo Gradske knjižnice Marka Marulića Splitlogo[1]-kgz

 

 

 

 

28 thoughts on “Knjiga za traganje u travnju :))

  1. Biser me je asociralo na ljubav. Proljetnice koje znam su: jaglaci, ljubičice, kukurijek, drijemovac, sunovrat, cvijet badema…
    Moj najdraži cvijet je ruža.

  2. Mene biser asocira na veliko otkriće i ljubav te nova saznanja.Proljetnice koje ja poznam su:ljubičice,visibabe,jaglaci i kockavice.Moj najdraži cvijet je ljubičica jer je jako lijepa i zamamno miriše.

  3. knjiga je zaista tužna i potiče na razmišljanje, ali isto tako podsjetit će vas koliko biste trebali uživati u malim, svakodnevnim stvarima, kojima često ni ne pridajete preveliku važnost…. zato, tko još nije, u svoju knjižnicu i na čitanje
    😉

  4. Biser me odmah podsjeti na more, na čistoću i bezgrješnost, na ljubav i velike novosti.
    Proljetnice, hm, narcise, zumbuli, šafrani, tratinčice, ivančice, ljubičice, ciklame, visibabe, jaglaci, kockavice, kukurijek, drijemovaac, sunovrat…
    Omiljen mi je narcis.

  5. Bisere hm…podsjeti me na ljeto i more.Knjižničarko jel to ne bi bila knjiga za lipanj??
    Nema veze,znam da je ta knjiga jako tužna i vrlo sjetna

  6. Mene biser asocira na ljubav,nježnost ,ljepotu,prijateljstvo te more.Proljetnice koje znam su :ljubičica,visibaba,jaglac,šafran,kukurijek i kockavica.Omiljeni cvijet mi je potočnica.

  7. Joj ja zam zaboravila proljetnice evo sad ću
    Visibabe,zvončići,jaglaci,šafrani,kukurijek,sunovrat,potočnice,ljubičice,kiselice i kockavica.Meni su njadraži šafrani😉

    1. Proljetnice… hmm…

      Ljubičice, jaglaci, visibabe, šafrani, zvončići, potočnice i kockavica.
      🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  8. Knjigu sam čitala i jako je volim, bez obzira što je tužna. Ali, glavu gore ne moraju sve biti sretne. Biser mene asocira na nešto dragocijeno i jako vrijedno. Proljetnice koje znam su: visibabe, ljubičice, šafrani, kockavice, narcisi, dunovrat, kukurijek itd. Moj najdraži cvijet je ljiljan.
    :rock:🙂

  9. I ja bih voljela pročitati tu knjigu ali ako je tužna ne bih se htjela rasplakati.
    Mene biser asocira na radost, ljubav i sreću.
    Meni je najljepši cvijet narcis.

  10. Volim knjige koje su tužne, zato što znam da je netko također trpio takvu bol, paa mi je drago, da, ako sam u mogućnosti, mogu pomoći takvim ljudima. Zato ću ipak pročitati knjigu.

  11. Knjiga je odlična, ali tužan kraj. Naravno, potiče na razmišljanje. Ponosna sam jer poznajem spisateljicu, radi u mojoj školi. Sretna sam što sam s Tragačima!

    1. Jelena dobrodošla u veliku obitelj ljubitelja dobrog štiva, Tragače. Sigurni smo kako ćeš svojim komentarima obogatiti naš Blog. Jedino te molimo da ispuniš prijavnicu koju ćeš pronaći u izborniku Kategorije s desne strane (poredane su po abecedi, pa prijavnicu potraži pod slovom P), kako bi tvoje traganje bilo potpuno u skladu s pravilima Tragača.🙂

Odgovori

