Imamo Pričopisca! ~ Natjecanje u pisanju priče

cats

 Natjecanje u pisanju priče osmislila je cats, a knjižničarke su samo malo dopunile🙂.

Kao prvo čestitke finalisticama Martini i Elen na odličnim pričama! Sve su vam priče vrhunske! Obavezno tako nastavite!

No, samo jedna će dobiti titulu Tragač Pričopisac

Pobjednica našeg prvog Natjecanja u pisanju priča i prvi Tragač Pričopisac je:

Martina !!!

bravo

Martina, Tragač Pričopisac 🙂

 

Martina je pobjedu osvojila pričom Zvono za nadu za koju ste joj dodijelili 73 boda.
Elen ostaje na drugom mjestu s osvojenih 57 bodova za priču Dizalo.

Zahvaljujemo na sudjelovanju i svim Tragačima koji su čitali priče i dijelili bodove!

I na kraju, evo poveznica na sve priče koje su Tragači napisali u sklopu ovog Natjecanja – toplo ih preporučamo jer su ODLIČNE!!!

Martina, Tragač Pričopisac:

Zvono za nadu (priča s kojom je Martina pobijedila u natjecanju :mrgreen:)

                   Rastanak (priča koja je Martinu odvela u polufinale :))

                   Najljepši cvijet (priča koja je Elen odvela u polufinale :))

Elen:

Dizalo (priča iz finala :mrgreen:)

            Tuneli (priča koja je Elen odvela u finale ;))

            Magla (priča koja je Elen odvela u polufinale :))

Maca3:

Ljubav koja gnjavi i davi (Priča iz polufinala!)

                Čarobni tonovi (priča koja je Macu3 odvela u polufinale :))

Jakov: Selidba

Lorena2000: U vlastitom elementu

Lara28: Proljetna ljubav

Cats: Pas u razredu

Auroraspoti: Čarobni labud

Žvaks: Šalabahter
Knjige
Stupica

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

24 thoughts on “Imamo Pričopisca! ~ Natjecanje u pisanju priče

  1. Čestitam Martina.Tvoja priča mi se jako sviđa.Podsjećam,ako tko se sijeti neke priče,može ju napisati na postu na kojemu je sve počelo.Priče neće ulaziti u natjecanja.

  2. Hvala svima. Kada sam se prijavila na natjecanje htjela sam samo napisati priču i vidjeti kako ćete ju ocijeniti. Od početka sam navijala za Elen pa mi je malo žao što ona nije pobijedila. Zapravo, mislim da me čeka još puno posla dok ne postanem profesionalna spisateljica, ali jako mi je drago što netko cijeni moja djela.😉
    P.S. Ovo mi je prvi put da sam pobijedila na nekom natjecanju pa zahvaljujem Cats koja je sve ovo osmislila.😀

  3. Čestitam Martina! Zbilja si zaslužila ovu pobjedu, bila si puno bolja od mene. Nadam se da će jednoga dana tvoj dar pisanja očarati i širu publiku.
    Ma, što ja govorim, naravno da hoće! Puno sreće s budućim pričama i knjigama…i još puno pobjeda u natjecanjima!😉

Odgovori

